متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

رهامی: فهرست رد صلاحیت شده‌ها برای پیگیری به معاون اول رئیس جمهور داده شده است



اخبار,اخبار مجلس خبرگان,رهامی

تمام وقت خود را برای پیگیری مسئله رد صلاحیت‌ها گذاشتیم و نتیجه کار امیدوار هستیم، اما باید حوصله کنیم.

رئیس کارگروه رایزنی شورایعالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: نام افراد شایسته ردصلاحیت‌شده به آقای جهانگیری داده شده تا موضوع از سوی رئیس‌ جمهور، شورای نگهبان و رهبری دنبال شود.

محسن رهامی  با اشاره به موضوع ردصلاحیت‌ها عنوان کرد: تاکنون در چند جلسه با مسئولان شورای نگهبان دیدار کردیم و حضوراً نگرانی‌های موجود در مورد ردصلاحیت‌ها را پیگیری کردم که در این دیدارها درخواست تجدیدنظر شورای نگهبان در برخی موارد را مطرح کرده‌ام.

او با بیان اینکه تاکنون با ۴ نفر از اعضای شورای نگهبان در خصوص موضوع رد صلاحیت‌ها دیدار کردم، گفت: معتقدم این پیگیری‌ها و ملاقات‌ها بی‌تاثیر نخواهد بود.

رئیس کارگروه رایزنی و تعامل شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌‌طلبان عنوان کرد: با کمک مسئولان استانی و احزاب اصلاح‌طلب لیستی از افرادی که علیرغم شایستگی و فقدان محکومیت رد صلاحیت شده‌اند، تهیه کردیم.

او افزود: لیست افراد شایسته ردصلاحیت‌شده که زمینه رای‌آوری هم دارند پس از استخراج به آقای جهانگیری که مسئول پیگیری این مسئله است داده شده تا موضوع رد صلاحیت‌ها از این طریق به وسیله رئیس‌جمهوری، شورای نگهبان و رهبری دنبال شود.

دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها خاطرنشان کرد: با این حال اگر لازم باشد از طریق کانال‌های مستقیم هم این لیست را به رهبری گزارش خواهیم داد، اما قرار بر این است که آقای جهانگیری لیست افراد ردصلاحیت شده را به رئیس جمهور بدهد و این فهرست از طریق آقای روحانی به اطلاع رهبری برسد.

او ادامه داد: از ابتدا قرار بود ما موضوع رد صلاحیت‌ها را از سه کانال پیگیری کنیم که این کانال‌ها رایزنی مستقیم با شورای نگهبان، رایزنی با نهادهای موثر همچون دولت و صحبت با افراد سرشناس بود که در این راستا هفته گذشته و هفته جاری با علما و مراجع قم دیدار کردم و هم‌اکنون هم با لیست ردصلاحیت‌ها در قم هستم.

عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با بیان اینکه ما به موفقیت فضای اعتماد و تفاهم بسیار امیدواری هستیم، یادآور شد: تمام وقت خود را برای پیگیری مسئله رد صلاحیت‌ها گذاشتیم و نتیجه کار امیدوار هستیم، اما باید حوصله کنیم.

اخبار خبرگان - ایلنا


ویدیو مرتبط :
نشست خبری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شکایت رد صلاحیت شده‌های انتخابات فدراسیون فوتبال به رئیس‌جمهور و پنج مرجع دولتی



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,فدراسیون فوتبال

چند نفر از رد صلاحیت شدگان این خبر را تایید کرده اند. با این شکایت ها شایعه لغو انتخابات فدراسیون فوتبال قوت گرفته و باید منتظر ماند و دید در روزهای آینده چه اتفاق هایی می افتد و وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال چه واکنشی به این خبر نشان می دهند.

انتخابات فدراسیون فوتبال قرار است روز شنبه ۱۸ اردیبهشت برگزار شود.


به گزارش تابناک،در حالیکه دو هفته تا برگزاری انتخابات باقی مانده، هنوز فدراسیون فوتبال اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده را به صورت رسمی اعلام نمی کند و همین باعث به وجود آمدن گمانه زنی هایی شده است که عده ای تایید و عده ای رد شده اند.

در هر حال برخی از رد صلاحیت شدگان خبر از شکایت به مراجع قانونی داده اند. اینکه به دلیل تاخیر در اعلام اسامی کاندیداهای تایید شده، عدم حضور مسئول حقوقی فدراسیون در کمیته تایید صلاحیت ها و نحوه ثبت نام و نحوه اعلام نتایج بررسی ها و چندین و چند تخلف دیگر در اجرای فرایند انتخابات از فدراسیون فوتبال به دفتر حسن روحانی رئیس جمهور، دفتر ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، دفتر بازرسی ریاست جمهوری، دیوان عدالت اداری، سازمان بازرسی کل کشور و کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی، از فدراسیون شکایت کرده اند.

چند نفر از رد صلاحیت شدگان این خبر را تایید کرده اند. با این شکایت ها شایعه لغو انتخابات فدراسیون فوتبال قوت گرفته و باید منتظر ماند و دید در روزهای آینده چه اتفاق هایی می افتد و وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال چه واکنشی به این خبر نشان می دهند.

 

اخبار ورزشی - تابناک