متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

رئیس ستاد انتخابات کشور: امنیت ستادهای انتخابات داوطلبان را تامین می‌کنیم



 اخبارانتخابات ,خبرهای انتخابات,محمدحسین مقیمی

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: ما از همه داوطلبانی که تایید صلاحیت شده‌اند حمایت کرده، امنیت ستادهای آنها را تامین و از تبلیغات قانونی دفاع می‌کنیم.

به گزارش ایسنا ، محمدحسین مقیمی در حاشیه نشست دست‌اندرکاران انتخابات و مدیران رسانه‌ها در جمع خبرنگاران در واکنش به حواشی پیش‌آمده درباره تبلیغات خبرگان در روز 22 بهمن اظهار کرد: کسانی که روند تبلیغات قانونی را با مشکل مواجه کنند در واقع در انتخابات اخلال کرده‌اند و قانون میزان این مجازات را مشخص کرده است.

وی در ادامه افزود: کسانی که به حوزه تبلیغات شکایت دارند، دستگاه قضا حتما شکایت آنها را پیگیری خواهد کرد.

معاون سیاسی وزیر کشور در ادامه خاطرنشان کرد: ما به دنبال این هستیم که شرایط تبلیغات برای همه یکسان باشد و همه داوطلبان بتوانند از امکانات قانونی به نحو مطلوبی بهره ببرند. همه کسانی که تایید صلاحیت شده‌اند از نظر ما همانند هم هستند و ما تفاوتی در مورد آنها نداریم.

وی به داوطلبان انتخابات هم توصیه کرد که اخلاق و قانون را رعایت کرده و از تخریب پرهیز کنند.

مقیمی همچنین درباره تعداد حوزه‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: مجلس خبرگان دارای 31 حوزه اصلی و 1031 حوزه فرعی و مجلس شورای اسلامی 207 حوزه اصلی و 855 حوزه فرعی دارد.

رئیس ستاد انتخابات کشور در پایان گفت: حدود 120 هزار صندوق رای برای دو انتخابات پیش‌بینی شده است.

 

 اخبارانتخابات  مجلس  -  ایسنا   


ویدیو مرتبط :
حضور حسن روحانی در ستاد انتخابات کشور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جانشین رئیس ستاد انتخابات کشور منصوب شد



اخبار,اخبار سیاسی ,  رئیس ستاد انتخابات

 

اخبار سیاسی - جانشین رئیس ستاد انتخابات کشور منصوب شد

وزیر کشور طی حکمی پورعلی مطلق را به عنوان جانشین رئیس ستاد انتخابات کشور در برگزاری انتخابات دومین میاندوره‌ای مجلس منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور طی حکمی پورعلی مطلق مدیر کل دفتر انتخابات را با حفظ سمت به عنوان جانشین رئیس ستاد انتخابات کشور در برگزاری انتخابات دومین میاندوره ای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی منصوب کرد.

متن حکم وزیر کشور برای علی پورعلی مطلق بدین شرح است:
جناب آقای علی پورعلی مطلق
مدیرکل محترم دفتر انتخابات

با عنایت به تعهد، تجارب و سوابق ارزنده جنابعالی به موجب این حکم، با حفظ سمت به عنوان جانشین رئیس ستاد انتخابات کشور در برگزاری انتخابات دومین میاندوره ای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از پروردگار متعال، بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید، استفاده از کلیه امکانات با رعایت قوانین و مقررات در پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و برگزاری هر چه با شکوه انتخابات موفق و موید باشید.
اخبار سیاسی - عصر ایران