متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

رئال خواهان پس گرفتن موارتا


یک مدیر برنامه ایتالیایی مورد تأیید فیفا اعلام کرد که کهکشانی‌ها قصد دارند از بندی که در قرارداد موراتا با یوونتوس گنجانده‌اند، برای پس گرفتن مهاجم پیشین خود استفاده کنند.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از نشریه آس اسپانیا، ارنستنو برونزتی، ایجنت ایتالیایی که نامش در فهرست ایجنت‌های مورد تأیید فیفا قرار دارد، در گفت‌و‌گو با نشریه توتو اسپورت ایتالیا ادعا کرد یوونتوس در پایان فصل دو مهره کلیدی خود را از دست خواهد داد.

به گفته برونزتی، باشگاه رئال‌مادرید قصد دارد از بندی که دو سال پیش در قراردادش با یوونتوس برای انتقال آلوارو موراتا به تورین اضافه کرد، استفاده کند و در پایان فصل با پرداخت 35 میلیون یورو به بانوی پیر، مهاجم پیشین خود را از تورینی‌ها پس بگیرد.

او گفت: رئال خواهان پس گرفتن موراتا است اما همه چیز در نهایت به نظر خود بازیکن بستگی دارد. عاقبت کار در چند ماه پیش رو مشخص می‌شود. سیاست باشگاه رئال‌مادرید در بازار نقل‌و‌انتقالات در حال تغییر است و این باشگاه حال در صدد جذب بازیکنان جوان است و موراتا هم یکی از گزینه‌های رئال است.

رئال مادرید سال گذشته موراتا را در ازای 22 میلیون به یوونتوس فروخت اما حق بازخرید این مهاجم اسپانیایی را در ازای پرداخت 35 میلیون یورو برای خود در نظر گرفت. گفته می‌شود یوونتوس برای اینکه موراتا را به ماندن در تورین ترغیب کند، قصد دارد او را به سومین بازیکن پردرآمد تیم پس از پوگبا و بوفون تبدیل کند و به او سالانه 3.5 میلیون یورو حقوق بدهد.

برونزتی در ادامه به آینده پل پوگبا، هافبک هجومی یوونتوسی‌ها اشاره داشت و آن را اینگونه پیش‌بینی کرد: در مورد پوگبا باید بگویم که می‌دانم بارسلونا خواهان جذب اوست. پیوستن او دیر یا زود به بارسلونا ملحق می‌شود. باید ببینم که یوونتوس حاضر به فروش او می‌شود یا نه. به هر حال بارسلونا تنها تیم اسپانیایی نیست که می‌خواهد پوگبا را بخرد.


ویدیو مرتبط :
هواداران رئال مادرید خواهان استعفای فلورنتینو پرز شدند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چه چیزی باعث بالا گرفتن انتقاد جمهوری خواهان از اوباما شده؟



اخبار, اخبار بین الملل, انتقاد جمهوری خواهان از اوباما


 اخبار بین الملل - تحولات عراق باعث بالا گرفتن انتقاد جمهوری خواهان از اوباما شده است

تحولات اخیر در عراق دست مایه انتقاد شدید جمهوری خواهان کنگره از اوباما شده است در حالی که دمکرات ها نیز تمایل چندانی به ورود مستقیم به درگیری ها ندارند.

به گزارش مونیتورینگ اخبار خارجی واحد مرکزی خبر پلوسی درباره اوضاع عراق گفت اینکه برای جنگ کردن وارد یک جنگ شویم ایده خوبی نیست و مردم آمریکا در این صورت می خواهند بدانند گام بعدی چه خواهد بود؟


وی ادامه داد ممکن است برخی فکر کنند یک اقدام خشونت بار با یک پاسخ خشونت بار تمام می شود ولی اینگونه نیست و مانند چرخه ای مدام تکرار می شود.


در همین حال جان بینر، رهبر اکثریت جمهوری خواه کنگره نیز گفت به نظر من کاری که ما باید انجام دهیم تامین تجهیزات و کمک های فنی است که عراقی ها از ما خواسته اند.


بینر گفت البته من چیزی درباره جزئیات حمله هوایی اینکه باید انجام بدهیم یا نه نمی دانم ولی این مساله مانند مشکلاتی که ما در سالهای اخیر داشتیم نیست.


البته اینگونه هم نیست که ما در چند ماه گذشته شاهد چنین چیزی نباشیم، این تروریست ها غرب عراق را به کنترل خود در آوردند و اکنون موصل را در اختیار دارند که چند صد مایلی با بغداد فاصله دارد. حال باید دید رئیس جمهور چه می خواهد انجام دهد.


جان مک کین سناتور سرشناس جمهوری خواه نیز گفت روشن است که این تصمیم برای خروج کامل آمریکا از عراق به خاطر مسائل سیاسی تحمیل شده بود و به سود منافع ملی ما نبود.


مک کین گفت به نظر من تاریخ درباره نوع مدیریت این رئیس جمهور (اوباما) قضاوتی را که شایسته اش هست، خواهد کرد.
 اخبار بین الملل - واحد مرکزی خبر