متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دعا هنگام روبرو شدن با مشکل



 

دعا هنگام روبرو شدن با مشکل

 

 

رسول اکرم (ص) فرموده است:هر کس که اندوه یا غم یا سختی یا بلاء به او رسیده، دعای زیر را بخواند:

 

«الله ربی، لا اشرک به شیئا، توکلت علی الحی الذی لا یموت»


«خدا پروردگار من است. چیزی را شریک او قرار نمی دهم. توکل می کنم بر زنده ای که نمی میرد.»


دعا برای رسیدن به هر مقصود


از حضرت علی (ع) منقول است که فرمود: هر کس که صد آیه از هر جای قرآن بخواند، بعد هفت مرتبه «یا الله» بگوید، اگر بر صخره هم دعا کند، خداوند متعال آن را می شکافد.

 


دعا برای ناامید شدن از عرض حاجت به دیگران (چه به صورت کتبی و چه شفاهی)


امام صادق (ع) با یارانش دستور داد، درخواست خود را به صورت نامه به من بنویسید. آنها درخواست خود را نوشتند و به آن حضرت عرضه داشتند، ولی در پایان درخواست کلمه «ان شاءالله» نبود، حضرت فرمود:


چگونه امیدوارید که در خواستتان عملی شود، در حالی که در این نوشته کلمه «ان شاء الله» نیست. بنگرید هر جا کلمه «ان شاءالله» می خواهد در آن بنویسید.

 



ویدیو مرتبط :
وقتی روند زایمان با مشکل روبرو می شود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سردار آزمون هم با مشکل خروجی روبرو شد


یکی دیگر از بازیکنان ملی‌پوش فوتبال ایران با مشکل خروجی روبرو شد.

خبرگزاری فارس: سردار آزمون به علت رفت و آمد مکرر این بار با مشکل خروج از کشور روبرو شده است و حالا باید برای خروج از کشور در نظام وظیفه حاضر شود و خود را معرفی کند.

افشین پیروانی، مدیر تیم ملی فوتبال ایران با اعلام این خبر اظهار داشت: آزمون یکی دیگر از بازیکنانی است که با مشکل خروجی روبرو شده است و ممکن است نتواند تیم را همراهی کند.