متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دستگیری سارقان مسلح بانک در مهاباد


عاملان سرقت مسلحانه از بانک صادرات مهاباد با تلاش و هوشیاری ماموران نیروی انتظامی و اداره آگاهی این شهرستان در کمتر از 48 ساعت دستگیر شدند.

ایرنا: عاملان سرقت مسلحانه از بانک صادرات مهاباد با تلاش و هوشیاری ماموران نیروی انتظامی و اداره آگاهی این شهرستان در کمتر از 48 ساعت دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی روز چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: عاملان این سرقت دو نفر بودند که در حین انتقال و جابجایی پول از بانک صادرات شعبه میدان تره بار مهاباد، اقدام به سرقت یک میلیارد و 880 میلیون ریال وجه نقد کرده بودند .

سردار محمد شرفی گفت: کارآگاهان زبده انتظامی این شهرستان با استفاده از شگردهای فنی و علمی و پلیسی موفق شدند این دو سارق 25 و 28 ساله را با هماهنگی دستگاه قضایی در مخفیگاهشان در یکی از روستاهای تابعه این شهرستان دستگیر کنند .

وی با بیان اینکه تمامی وجوه به سرقت رفته از این بانک از این سارقان کشف شد، اظهار کرد: از این دو سارق همچنین دو قبضه اسلحه و یک کلت کمری قلابی نیز که از آنها در این سرقت استفاده کرده بودند، کشف شده است.

سردار شرفی همچنین از تلاش مسوولان این شهرستان به ویژه نیروی انتظامی و دستگاه قضایی در دستگیری عاملان این سرقت قدردانی کرد.

سرقت مسلحانه از بانک صادرات شعبه میدان تره بار مهاباد در ساعت 15:48 بعد از ظهر روز دوشنبه و توسط دو سارق در هنگام انتقال پول در مقابل این بانک به وقوع پیوست.

سرقت از این بانک پس از اتمام وقت کاری آن بود که سارقان از غفلت مسوولان این بانک در عدم استفاده از نیروی محافظ برای انتقال پول استفاده کرده و اقدام به سرقت کرده بودند.

این سارقان چهره خود را با استفاده از نقاب پوشانده و از یک دستگاه خودروی بدون پلاک برای این سرقت استفاده کردند.

مهاباد با 215 هزار نفر جمعیت در 116 کیلومتری مرکز استان واقع شده است.


ویدیو مرتبط :
دستگیری سارقان مسلح بانک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری سارقان مسلح بانک کرج



جانشین فرمانده انتظامی استان البرز خبر داد: دستگیری سارقان مسلح بانک کرج

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری دو سارق مسلح بانک کرج خبر داد.

سرهنگ علیرضا صالحی روز دوشنبه گفت: 16 مهرماه سال جاری با دریافت گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره سرقت مسلحانه از بانک کشاورزی شعبه امام زاده حسن(ع) کرج ماموران نیروی انتطامی با سرعت به محل حادثه اعزام و تحقیات خود را آغازکردند.

وی افزود: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد دو سارق مسلح در ساعت یک بعدارظهر که جز دو متصدی بانک هیچ فردی در بانک حضور نداشت، وارد بانک شده و پس از تهدید متصدیان مبلغ 37 میلیون تومان را به سرقت بردند.

صالحی خاطرنشان کرد: با تحقیقات بیشتر و بررسی نحوه سرقت مشخص شد که سارقان بانک همان سارقانی هستند که در تیر و شهریور ماه سال جاری نیز از دو پست بانک در منطقه باغستان نیز سرقت کرده‌اند.

وی ادامه داد: سرانجام با استفاده از دوربین‌های داخل و خارج از بانک سارقان پس از 72 ساعت شناسایی و عملیات دستگیری آنها آغاز شد.

صالحی اضافه کرد: با تلاش ماموران پلیس محل اختفای سارقان در محله‌ای در کرج کشف و سارقان در منزل مسکونی خود دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز یادآورشد: سارقان با نام های ناصر 50 ساله و علیرضا 22 ساله پدر و پسر بودند و در هنگام دستگیری آنها یک قبضه اسلحه کلت و مبلغ 15 میلیون تومان نیز از محل اختفای آنها کشف ضبط شد.

به گزارش ایسنا، وی گفت: در بازجویی‌ها مشخص شد ناصر پیش از این نیز سابقه سرقت از بانک را داشته و حدود دو سال پیش با پایان زمان محکومیت از زندان آزاد شده و مجددا دست به سرقت زده است.

صالحی در پایان تاکید کرد: برخلاف سرقت بانک کشاورزی، سرقت‌های قبلی این سارقان با اسلحه قلابی بود که در مجموع پنج میلیون و 100 هزار تومان از پست بانک‌های باغستان سرقت کرده بودند./ایسنا