متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

در آمد تایوانی ها از طوفان +عکس


دو صندوق پستی که بعد از طوفان شدید تایوان، آسیب دیده و تغییر شکل داده بودند، تبدیل به سوژه ای جالب برای مردم و توریست ها شدند. مردم با قرار گرفتن در کنار این صندوق ها شروع به عکس گرفتن با آن کردند.

خبرگزاری مهر: عکس های یادگاری با این صندوق های خم شده، به سرعت پخش شد و افراد بیشتری خواهان عکس گرفتن با آن شدند. این استقبال تا جایی بود که مردم از دولت خواستند که دست به سروشکل این صندوق ها نزند!

رئیس اداره پست این کشور هم گفته است که صندوق ها به همین منوال باقی خواهند ماند و حتی به یکی از جاذبه های توریستی تایوان تبدیل می شوند.

در آمد تایوانی ها از طوفان +عکس

«چونگ وا» در ادامه هم گفته: «به زودی تابلویی در کنار این صندوق ها نصب خواهد شد که توریست ها را از چگونگی آسیب دیدگی این صندوق های پستی باخبر می کند.»

البته او گفته است که باید قبل از این کار، ابتدا باید صندوق ها را کمی و ترمیم و محکم کرد تا بتوان باز از آن ها به عنوان صندوق پستی استفاده کرد.

در آمد تایوانی ها از طوفان +عکس
رئیس اداره پست تایوان افزود: شرکت پست آمادگی این را نیز دارد که در صورت تداوم علاقه مندی بازدید کنندگان،عکس یادگاری این صندوق های خم شده را نیز به فروش برساند!


ویدیو مرتبط :
عکس های (brinstorm) طوفان مغز.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طوفان خواننده ایرانی درگذشت+عکس



طوفان خواننده ایرانی درگذشت+عکس خواننده ایرانی درگذشت

 

طوفان,درگذشت طوفان,بیوگرافی طوفان

 

 

خدای آسمونها خدای کهکشونها برس به داد دل عاشق ما جوونا

 

طوفان عطایی لقب به «طوفان» از خوانندگان قدیمی ایرانی مقیم خارج از کشور، بعد از مدتها دست و پنجه با بیماری سرطان در گذشت

 

طوفان که پس از انقلاب ایران را ترک و مقیم لس‌ آنجلس شده بود پس از مدتها مبارزه با سرطان ریه سرانجام تسلیم شد و دارفانی را وداع گفت. وی متولد آستارا بود و با آهنگ خدای آسمونها به شهرت رسید (خدای آسمونها خدای کهکشونها برس به داد دل عاشق ما جوونا) گفتنی اینکه چند روز قبل از فوت این خواننده مراسمی از طرف چندی از خوانندگان ایرانی مقیم خارج از کشور با حضور وی ترتیب داده شده بود

 

منبع:funpatogh.com