متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود KMPlayer ورژن جدید


KMPlayer بی شک یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر فایل های مالتی مدیا محسوب می شود. KMPlayer که نرم افزاری رایگان و کره ای هست توانسته در رقابت با نرم افزارهای تجاری مانند PowerDVD گویی سبقت را بگیرد.

دانلودها: KMPlayer بی شک یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر فایل های مالتی مدیا محسوب می شود. KMPlayer که نرم افزاری رایگان و کره ای هست توانسته در رقابت با نرم افزارهای تجاری مانند PowerDVD گویی سبقت را بگیرد. زیرا علاوه بر رایگان بودن و رهایی از دردسرهای کرک تمامی قابلیت های لازم برای یک پلیر و پخش کننده ویدیویی و فیلم و آهنگ را دارد.

پتشیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MOV, MPEG, MKV, MP4, FLV, 3GP, TS, WMV, ASF, SWF or RM و MP3, AAC, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, OGG, AC3 or DTS باعث شده است این نرم افزار مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گیرد. همچنین پشتیبانی از زیرنویس های فارسی بدون مشکلات رایج در میان دیگر پلیرها و وجود امکاناتی برای تنظیم زیرنویس ها باعث می شود که در برای تماشای فیلم بسیار مورد استفاده قرار گیرد.

دانلود نرم افزار KMPlayer 3.7.0.107
 این نرم افزار در هنگام نصب با بارگزاری کدک های مورد نیاز باعث شود فرمت های فشرده شده نیز توسط آن پخش شود. نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته در زمینه ابزارهای تصویر و صدا است و میتواند افرادی که حرفه ای تر در عرصه مالتی مدیا فعالیت دارند را نیز راضی کند. در نسخه های جدید KMPlayer از فیلم های سه بعدی نیز پشتیبانی میکند و توانایی پخش انها را نیز دارد. همچنین این نرم افزار میتواند با اتصال به دستگاه های WDM TV و BDA HDTV به صورت زنده تصاویر آنها را در کامپیوتر برایتان پخش کند.


ویدیو مرتبط :
حل مشکل ورژن جدید نرم افزار KMPlayer 3.7 و بالاتر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود KMPlayer برای iOS


شما با یک پلیر بسیار قدرتمند و قوی روبرو هستید که اکنون برای سیستم عامل iOS عرضه شده است. این پلیر یکی از قدرتمند ترین پلیرهای موجود می باشد و می تواند به راحتی تمامی فایل های صوتی و تصویری را پخش نماید.





صبح بخیر :

شما با یک پلیر بسیار قدرتمند و قوی روبرو هستید که اکنون برای سیستم عامل iOS عرضه شده است. این پلیر یکی از قدرتمندترین پلیرهای موجود می باشد و می تواند به راحتی تمامی فایل های صوتی و تصویری را پخش نماید.
برخی از ویژگی های اصلی این برنامه:
- به روز رسانی تمامی فایل های موجود در حافظه داخلی و کارت حافظه
- قابلیت ویرایش و حذف پسوند و اسم فایل های مختلف
- قابلیت تغییر سرعت فیلم ها (۰٫۵x ~ بار ۴٫۰x سرعت نرمال)
- بهینه سازی با صفحه گوشی شما
- قابلیت قفل صفحه نمایش و باز کردن
- حرکت سریع به جلو و کنترل آسان صدا
- قابلیت پخش ادامه فیلم ها
- نمایش فایل های بعدی

دانلود KMPlayer برای iOS

لینک دانلود مستقیم از iTunes

دانلود KMPlayer برای iOS