متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود پرطرفدارترین بازی مزرعه‌داری برای iOS


Hay Day یکی از پرطرفدارترین بازی های سبک استراتژیک مزرعه داری و کشاورزی برای سیستم عامل iOS می باشد که تجربه ی یک زندگی روستایی بسیار هیجان انگیز و تجارت روزمره محصولات را در آیفون و یا آیپد شما به ارمغان می اورد!

 
 
 
 
  صبح بخیر: Hay Day یکی از پرطرفدارترین بازی های سبک استراتژیک مزرعه داری و کشاورزی برای سیستم عامل iOS می باشد که تجربه ی یک زندگی روستایی بسیار هیجان انگیز و تجارت روزمره محصولات را در آیفون و یا آیپد شما به ارمغان می اورد!

در این بازی به شما به عنوان یک کشاورز فرصتی برای پرورش انواع محصولات کشاورزی همچون سبزیجات، میوه ها و انواع توت ها داده می شود که بتوانید مزرعه ی خود را سر و سامان ببخشید و برای رشد بیشتر محصولات و درآمد بیشتر مزرعه ی شخصی خود را با ابزارهای متعددی که در اختیار دارید، تجهیز نمایید.



شما می توانید به آسانی انواع کارخانه های تولید قند و لبنیات، نانوایی و غیره را برای به دست اوردن درآمد ایجاد کنید و برای فروش بیشتر، محصولاتتان را در فروشگاه های مختلف بگذارید و یا در روزنامه تبلیغ کنید! شما می توانید انواع مکان های مختلف را برای گسترش مزرعه بسازید مثلا برای درآمد از طریق فروش تخم مرغ، مرغ هایی را درون مکان آن بگذارید و با پرورش انواع حیوانات دیگر همچون سگ، اسب، خوک، گوسفند، گاو و… به کسب درآمد بپردازید و تا به هدف نهایی خود که تبدیل شدن به کشاورز نمونه خواهد بود، نرسیده اید از بازی دست نکشید!

برخی از ویژگی های بازی مزرعه داری Hay Day:

* تولید انواع مواد غذایی خوشمزه با استفاده از مواد طبیعی موجود در مزرعه خود

* خرید و فروش سالم با تولید انواع مواد غذایی از مزرعه های تازه و گذاشتن برای فروش در مغازه های کنار جاده ای

* امکان بازی به صورت آنلاین و کسب درآمد با دوستان خود در شبکه های اجتماعی گوگل پلاس و فیسبوک

* ساخت انواع کارخانه های مختلف برای کسب درآمد و گسترش مزرعه مانند کارخانه ی قند و یا بافندگی



*در دسترس بودن انواع ابزار های مختلف برای بهبود و کار برروی مزرعه

* امکان کاشت انواع سبزیجات مختلف و گندم برای کسب درآمد با قابلیت برداشت

* امکان ایجاد انواع درختان برای جمع اوری میوه و انجام کارهای دیگر همچون رنگ آمیزی ساختمان و غیره

* دارا بودن گرافیک خیره کننده ی عالی نسبت به حجم بسیار کم خود به همراه صداگذاری مهیج

بازی زیبا و شگفت انگیز Hay Day هم اکنون در اپ استور دارای امتیاز ۴.۸ از ۵.۰ می باشد که از برترین بازی های iOS است و آن را به تمام کاربران دوستدار بازی های استراتژیک و با حوصله  پیشنهاد می دهیم!

لینک iTunes برای دانلود مستقیم


دانلود فایل بازی با فرمت ipa.


ویدیو مرتبط :
تریلر ورژن جدید بازی های دی-مزرعه داری و کشاورزی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود بازی مزرعه داری FarmVille 2 برای iOS


FarmVille 2: Country Escape یک بازی فوق العاده زیبای دیگر از استودیوی بازیسازی Zynga در سبک بازی های مزرعه داری و استراتژیک مخصوص سیستم عامل iOS می باشد که با آن می توانید تجربه ای جدید و متفاوت از بازی های مدیریت مزرعه را در دستگاه خود به ارمغان آورده و ساعت ها خود را سرگرم سازید!

 
 
 
 
 صبح بخیر: FarmVille 2: Country Escape یک بازی فوق العاده زیبای دیگر از استودیوی بازیسازی Zynga در سبک بازی های مزرعه داری و استراتژیک مخصوص سیستم عامل iOS می باشد که با آن می توانید تجربه ای جدید و متفاوت از بازی های مدیریت مزرعه را در دستگاه خود به ارمغان آورده و ساعت ها خود را سرگرم سازید! این بازی با عنوان "چه ۳۰ ثانیه وقت داشته باشید چه ۳۰ دقیقه ؛ مزرعه خود را به سرعت بسازید!” در اپ استور عرضه گردیده و در آن شما در نقش رئیس یک مزرعه باید با کاشت و برداشت محصولات، مدیریت مزرعه، ایجاد ابزارهای مختلف و غیره به رونق مزرعه ی شخصی خودتان بپردازید و با به دست آوردن و جمع اوری پول به گسترش مزرعه کمک کنید.

بازی نسبت به حجم بسیار کم خود دارای گرافیکی عالیست و در شما قادر خواهید بود به دو صورت مختلف آفلاین و آنلاین به بازی بپردازید ؛ در حالت افلاین برای خود مزرعه ای شگفت انگیز را بسازید و در حالت آنلاین با کاربران فیسبوکی و دوستان به رقابت بپردازید.

دانلود بازی مزرعه داری FarmVille 2 برای iOS

برخی از ویژگی های بازی FarmVille 2: Country Escape :

* کاشت و برداشت محصولات زراعی منحصر به فرد همراه با میوه ها و سبزیجات متعدد

* امکان تزئین و سفارشی سازی مزرعه با کارهای مختلف و متنوع توسط بازیکن

* جمع آوری گنجینه های پنهان و نادر برای کشف یک مزرعه ی ساحلی جدید

* پرورش طیف گسترده ای از حیوانات دوست داشتنی از جمله بز و غیره در مزرعه

* امکان تجارت و چت با دوستان و یا بازی به صورت ناشناس با مردم سراسر جهان

دانلود بازی مزرعه داری FarmVille 2 برای iOS

لینک دانلود مستقیم از iTunes