متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود والپیپرهای زیبا با کیفیت HD


میدواریم این والپیپرها زیبایی بیشتری به صفحه دسکتاپ شما ببخشند.

 
 
 
 
  صبح بخیر: مجموعه ای بسیار زیبا از والپیپرهای جدید و زیبا با موضوعات مختلف و فرمت Jpg و رزولوشن های 1680×1050 و 2560×1600 به تعداد 87 عدد که در فایل فشرده برای علاقمندان با والپیپرهای جدید فراهم کرده ایم.



امیدواریم این والپیپرها زیبایی بیشتری به صفحه دسکتاپ شما ببخشند.

رمز فایل: www.downloadha.com


ویدیو مرتبط :
دانلود انیمیشن بسیار زیبا با کیفیت HD

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود مجموعه والپیپرهای ماه محرم


مجموعه ای بسیار عالی و کمیاب را از والپیپرها و کاغذ دیواری های ماه محرم جمع آوری کرده ایم. این مجموعه که کاملا توسط تیم دانلودها از وبسایت های خارجی به صورت گلچین شده جمع آوری شده است.

 
 
 
 
  دانلود ها: مجموعه ای بسیار عالی و کمیاب را از والپیپرها و کاغذ دیواری های ماه محرم جمع آوری کرده ایم. این مجموعه که کاملا توسط تیم دانلودها از وبسایت های خارجی به صورت گلچین شده جمع آوری شده است ، شامل ۵۰ والپیپر با کیفیت بالا که تمام آنها دارای سایزهای مناسب جهت والپیپر هستند و حتی تعدادی از آنها با سایز رزولوشن بالا ۲۰۰۰×۲۰۰۰ عرضه شده اند و از نظر کیفیت بسیار عالی می باشند. این مجموعه ویژه ایام محرم توسط تیم دانلود تقدیم به تمامی عزاداران حسینی.


 
رمز فایل: www.downloadha.com