متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود نقشه تهران ۱۳۹۲


اگر اهل شهر تهران باشید حتما برایتان پیش آمده که بخواهید از یک نقطه به نقطه دیگر تهران بروید و نمی دانید از کدام مسیر باید بروید یا اصلا آن منطقه در کجا قرار دارد و یا اینکه می خواهید نزدیک ترین راه بین دو نقطه را پیدا کنید تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

 
 
 
 
  صبح بخیر: اگر اهل شهر تهران باشید حتما برایتان پیش آمده که بخواهید از یک نقطه به نقطه دیگر تهران بروید و نمی دانید از کدام مسیر باید بروید یا اصلا آن منطقه در کجا قرار دارد و یا اینکه می خواهید نزدیک ترین راه بین دو نقطه را پیدا کنید تا در وقت خود صرفه جویی کنید. در چنین مواقعی نیاز به نقشه تهران کامل و دقیق که تمامی مناطق شهر را در خود داشته باشد، احساس می شود.

این نقشه بر اساس آخرین تغییرات ساخته شده است که در آن اطلاعات زیادی از جمله محدوده های طرح ترافیک، محدوده های زوج و فرد، کلیه ایستگاه ها و مسیرهای مترو، هتل ها، سفارتخانه ها، موزه، آژانس های بین المللی، پمپ بنزین و پمپ گازها و… وجود دارد.


ویدیو مرتبط :
نقشه 3 بعدی از سازمان نقشه برداری و توپوگرافی تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود آخرین نقشه خطوط متروی تهران


نقشه خطوط راه آهن شهری تهران و حومه ( جدیدترین نقشه مترو در سال ۱۳۹۲)

 
 
 
 
  صبح بخیر: نقشه خطوط راه آهن شهری تهران و حومه ( جدیدترین نقشه مترو در سال ۱۳۹۲)



این نقشه شامل هر پنج خط متروی تهران می‌باشد:

خط ۱ – تجریش – کهریزک
خط ۲ – صادقیه – فرهنگسرا
خط ۳ – قائم – آزادگان
خط ۴ – اکباتان – شهید کلاهدوز
خط ۵ – صادقیه – گلشهر