متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود نرم افزار نابودی کامل تروجان ها


Loaris Trojan Remover نام نرم افزاری است که به شما این امکان را می دهد در برار هکر ها اقدامی هوشیارانه به عمل آورید!

 
 
 
 
  صبح بخیر: 
Loaris Trojan Remover نام نرم افزاری است که به شما این امکان را می دهد در برار هکر ها اقدامی هوشیارانه به عمل آورید! این نرم افزار تمامی فعالیت های هکر ها از جمله دزدیدن اطلاعات بانکی شما ، اطلاعات شخصی شما ، تایپ کردن تمامی حروفی که با کیبورد تایپ می کنید ، ذخیره سازی عملیاتی که شما با کامپیوتر انجام می دهید و … را مختل می سازد و کامپیوتر شما را در نهایت امنیت قرار می دهد.

این نرم افزاری دارای محیطی برای قرنطینه کردن تروجان ها را داراست که به شما امکان میدهد تا بدون پاک کردن فایل آلوده آن را در قرنطینه نگه دارید.

 نرم افزار نابودی کامل تروجان ها Loaris Trojan Remover 1.3.3.8




ویدیو مرتبط :
آموزش نصب نرم افزار ضد جاسوسی ضد تروجان spy emergency j

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آموزش کامل کار با نرم افزار پیام رسان وایبر (قسمت اول)




تماس و پیام رسانی رایگان! بله این همان کاری است که وایبر انجام می‌دهد. وایبر یکی از همان نرم‌افزارهای به درد بخوری است که از دانلودش پشیمان نخواهید شد. من از وایبر روی آیفون و کامپیوتر خود استفاده می‌کنم و باید اعتراف کنم که بسیار راضی هستم. از تماس تلفنی رایگان تا پیام‌ رسانی رایگان، وایبر همه این امکانات فوق‌العاده را برای شما فراهم می‌کند. در قسمت اول سری مقالات آموزش وایبر بررسی می‌کنیم که وایبر چیست و استفاده از آن چه حسی دارد.

 

آموزش کار با وایبر, وایبر,

 

عملکرد
قبل از هر چیز باید گفت که وایبر همه آن کارهایی که می‌گوید را به درستی انجام می‌دهد، اما یک نکته در این میان وجود دارد. متاسفانه برای اینکه با این نرم‌افزار با دیگران تماس بگیرید یا به آنها پیام بدهید، آنها هم باید وایبر داشته باشند. البته جای نگرانی نیست چون دانلود و نصب وایبر کار سختی نیست و خوشبختانه روی اکثر پلتفرم‌ها هم قابل نصب است. در مورد نحوه نصب و استفاده از وایبر در پلتفرم‌های مختلف در قسمت‌های بعد صحبت خواهیم کرد.

 

آموزش کار با وایبر, وایبر,

 

شما همیشه می‌توانید آن دسته از دوستانی که از وایبر استفاده نمی‌کنند را به وایبر دعوت کنید. اگر آنها دعوت شما را بپذیرند و وایبر را روی دیوایس خود نصب کنند آن وقت می‌توانید با آنها هم در وایبر ارتباط برقرار کنید.

وقتی با وایبر به دوستان خود زنگ می‌زنید، متوجه خواهید شد که کیفیت صدای تماس بسیار عالی است. البته کیفیت تماس به اتصال محلی شما بستگی دارد. اگر وای فای ضعیفی داشته باشید احساس می‌کنید که انگار دوستان شما داخل یک قوطی کوچک صحبت می‌کنند، اما با یک کانکشن خوب کیفیت تماس به گونه‌ای است که انگار که دوست شما درست در کنار دست شما نشسته است.

 

آموزش کار با وایبر, وایبر,

 

خبر خوب اینکه در حین تماس، وایبر جزئیات کیفیت تماس را به شما نشان می‌دهد.

 

لازم به ذکر است که وایبر از اتصال ۳G هم پشتیبانی می‌کند اما اگر از ۳G برای وایبر استفاده کنید نرخ داده‌های شما بلعیده می‌شود و هزینه‌اش زیاد می‌شود. برای همین توصیه می‌کنم برای اینکه هزینه‌ها به حداقل برسد و کیفیت تماس‌ها هم به حداکثر، همیشه برای وایبر از وای فای استفاده کنید. قطعا شما برای وای فای خانگی خود باید پول بپردازید ولی از این به بعد اگر بیرون از خانه عبارت وای فای رایگان را دیدید می‌دانید که می‌توانید از طریق آن به طور کاملا رایگان با دیگران تماس تلفنی برقرار کنید یا به آنها پیام بدهید.

 

آموزش کار با وایبر, وایبر,

 

طراحی
این نرم‌افزار طراحی ساده ولی جذاب و گیرایی دارد و رنگ بنفش به عنوان هویت وایبر در همه بخش‌های وایبر دیده می‌شود. در واقع شاید بتوان گفت طراحی وایبر مثل یک سیستم عامل در داخل سیستم عامل دیوایس شماست. پس زمینه محیط چت را هم می‌توانید تغییر دهید که این ویژگی تا حدی از تکراری شدن محیط نرم‌افزار می‌کاهد. از همه مهم‌تر استیکرهای جذاب و متنوع این نرم‌افزار است که به محبوبیت وایبر افزوده است.

 

آموزش کار با وایبر, وایبر,

 

کیفیت ویژگی‌ها
همانطور که قبلا اشاره شد، اغلب اوقات در هنگام مکالمه احساس می‌کنید که شخص مقابل شما درست در همان اتاقی که شما هستید نشسته و با شما صحبت می‌کند. اگر کانکشن خوبی داشته باشید می‌توان گفت کیفیت تماس‌ها با وایبر از کیفیت تماس از طریق اپراتور هم بهتر است.

 

آموزش کار با وایبر, وایبر,

 

در مورد پیام‌ها هم این نرم‌افزار کارش درست است. هر پیامی که ارسال می‌کنید وایبر به شما نشان می‌دهد که این پیام در چه ساعتی ارسال شده است و هر وقت پیام شما ارسال شود و بعد توسط شخص مقابل خوانده شود وایبر به شما اطلاع می‌دهد.

 

آموزش کار با وایبر, وایبر,

 

نتیجه
وایبر نرم‌افزار ارتباطی خوبی است که می‌توان گفت آینده روشنی دارد. شما هم حتما از برقراری تماس و پیام رسانی رایگان خوشتان می‌‌آید، اینطور نیست؟ هر چند وایبر فقط در زمانی به درد می‌خورد که هر دو طرف آن را نصب کرده باشند. اما با وجود این مسئله کوچک، باز هم وایبر نرم‌افزاری است که نمی‌توان به همین راحتی از آن گذشت.

منبع:gooyait.com