متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود نرم افزار ساخت تصاویر HDR


در عکاسی حرفه ای تکنیکی وجود دارد که عکسی با نور و رنگ عادی را با رنگ و نور اغراق شده و به صورتی خیره کننده و جذاب ارائه می کند.این تکنیک HDR است و مخفف High Dynamic Range است و شیوه‌ای است که در آن گستره نورگیری و کنتراست عکس افزایش پیدا می‌کند.

دانلودها: در عکاسی حرفه ای تکنیکی وجود دارد که عکسی با نور و رنگ عادی را با رنگ و نور اغراق شده و به صورتی خیره کننده و جذاب ارائه می کند.این تکنیک HDR است و مخفف High Dynamic Range است و شیوه‌ای است که در آن گستره نورگیری و کنتراست عکس افزایش پیدا می‌کند.

 شما باید با دوربین خود چند عکس با نوردهی متفاوت نسبت به مناطق مختلف دارای رنگ و نور متفاوت از یک منظره بگیرید و بعد با نرم‌افزاری مناسب مانند AKVIS HDRFactory آنها را با یکدیگر ترکیب کنید.AKVIS HDRFactory نرم افزاری برای ایجاد عکس های HDR و ابزاری همه کاره برای ایجاد تصاویر با محدوده دینامیکی بالا و اصلاح عکس می باشد. با این نرم افزار شما می توانید تصاویری بسیار نزدیک به واقعیت و حتی فراتر از آن را از طریق ایجاد تصاویر تلطیف شده با رنگ های شگفت آور و اثرات منحصر به فرد خلق کنید. این نرم افزار دارای ابزارهای متنوعی است که به شما در این امر می تواند کمک شایانی بکند.

نرم افزار ساخت تصاویر HDR با AKVIS HDRFactory 2.5.366.8634

رمز فایل: www.downloadha.com

دانلود نرم افزار ساخت تصاویر HDR


ویدیو مرتبط :
آموزش ساخت انیمیشن از تصاویر با نرم افزار Pixaloop

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دختر17ساله نرم افزار تشخیص سرطان ساخت+تصاویر



دختر17ساله نرم افزار تشخیص سرطان ساخت+تصاویر

دختر 17 ساله ای که موفق به ساخت نرم افزار تشخیص سرطان سینه شده است، جایزه اول گوگل را به خود اختصاص داد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

دختر 17 ساله ای که موفق به ساخت نرم افزار تشخیص سرطان سینه شده است، جایزه اول گوگل را به خود اختصاص داد. این نرم افزار بر روی گوشی های آیفون نصب می شود و به پزشکان کمک می کند تا وجود سلول های سرطانی را در بافت سینه تشخیص دهند.

بریتنی وینگر، زیست شناسی را با علم کامپیوتر در هم آمیخته و برنامه ای به نام " شبکه عصبی" را طراحی کرده است. این برنامه  توانایی شناسایی 99 درصد از تومورهای بدخیم را دارد. گوگل برای خانم وینگر بورسیه ای 50000 دلاری در نظر گرفته است.

خانم وینگر یکی از 5 دانش آموزی است که از سوی گوگل انتخاب شده و جایزه گرفته اند. یکی دیگر از نوجوانان منتخب جونا کوان نام دارد که به کشفیات جدیدی در مورد آموزش موسیقی به کم شنوایان دست یافته است. ایوان هرویاس، مارکوس اوهاوآ و سرجیو پاسکوآل سه نوجوان دیگری هستند که تحقیقاتی در مورد آلودگی آب آشمامیدنی اسپانیا انجام داده اند./برترینها

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب