متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود مرورگر فایرفاکس برای اندروید


فایرفاکس را با خود به هرکجا ببرید. از کامپیوتر رومیزی به موبایل بدون قطع اتصال!

 
 
 
 
  صبح بخیر: معرفی فایرفاکس ۵ برای آندروید! سریع، آسان و کاملاً تغییرپذیر. بر پایه همان سکویی که فایرفاکس رومیزی بر پایه آن ساخته شده است.

با فایرفاکس آندروید می‌توانید تاریخچه، صفحات محبوب، تب‌ها و گذرواژه‌های خود را بین کامپیوتر و موبایل خود هماهنگ نگه دارید. از افزودنی‌های موبایل استفاده کنید و مرورگر را به آنچه می‌خواهید تبدیل کنید.



برای دریافت برنامه کلیک کنید


ویدیو مرتبط :
مرورگر سریع و امن فایرفاکس برای اندروید - روید باکس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نسخه آئورورا مرورگر فایرفاکس ۶٫۰ برای دانلود در دسترس می‌باشد


موزیلا به تازگی اولین مدل آلفا یا نسخه آئورورا از مرورگر فایرفاکس۶ (با نام نایتلی(Nightly)) را منتشر ساخت که نگاهی اجمالی به این مرورگر را به کاربران ارائه می دهد.

آئورورا، کانال پیشرفت جدیدی است که موزیلا پس از مد لهای منتشرشده ی سنترال(central)، بتا(beta) و استیبل(stable) معرفی کرده است. کانال آئورورا، پس از کانال سنترال، کانال پیشرفته بعدی می باشد که در آن ویژگی های جدید برای اضافه کردن یا حذف کردن در مدل بتا مورد بررسی قرار می گیرد.



هفته ی گذشته، مدیرپروژه های مهندسی موزیلا، کریستین لگنیتو(Christian Legnitto) طرحی را اعلام کرد که در آن جزئیات برنامه زمانی  انتشار فایرفاکس۵،۶ و ۷ بیان شد. طبق این طرح، هر فرایند ساخت، از انشعاب سنترال آغاز و به سمت آئورورا و سپس بتا رفته و در نهایت منتشر می شود. برنامه این است که هر انتشار فایرفاکس جدید ، در هر۴ انبار شش هفته سپری کند. به این معنا که هر شش هفته یکبار شاهد انتشار فایرفاکس جدید و هر ۲۴ ساعت یکبار شاهد انتشار فایرفاکس استیبل خواهیم بود.



اولین مدل آئورورا فایرفاکس ۶ طبق برنامه زمانی منتشر شد ونشان داد که کارها طبق برنامه به پیش می رود. فایرفاکس ۵ به خاطر پیشرفتهای مشترک با فایرفاکس ۴، از فایرفاکس هایی که درآینده منتشر خواهند شد کمی متفاوت است. به جای صرف شش هفته برای موزیلا سنترال، موزیلا ائورورا و موزیلا بتا از سری ۵، ۳ هفته برای پیشرفت در موزیلا سنترال، ۵ هفته برای پوشش و تثبیت موزیلا آئورورا و ۵ هفته برای قانونی کردن موزیلا بتا صرف می شود.

بر طبق محاسبات ما، فایرفاکس ۵ در ماه ژوئن یا جولای ۲۰۱۱ منتشر می شود. همچنین کمپانی سازنده به گونهه‌ای برنامه‌ریزی کرده است تا فایرفاکس ۷ از سری موزیلا سنترال را در ۱۷ می روانه بازار کند.

منبع : Gooyait.com