متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود مجموعه والپیپر زیبا برای دسکتاپ


Desktop Wallpapers والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند .

دانلودها: Desktop Wallpapers والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۸۵ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف و مناسب برای دسکتاپ را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰X1050 تا ۲۵۶۰X1600 آماده شده اند .

دانلود مجموعه ۸۵ والپیپر زیبا برای دسکتاپ Desktop Wallpapers

پسورد فایل: www.downloadha.com




ویدیو مرتبط :
دانلود دسکتاپ سه بعدی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود مجموعه والپیپر های دیدنی طبیعت


سری جدید متنوع از پوستر ها و والپیپر های جذاب و جدید از دانلودها برای شما جمع آوری شده است، این مجموعه زیبا و دیدنی دارای ۱۰۸ پوستر که همه با کیفیت بالا و فرمت JPG هستند می باشد.

 
 
 
 
  دانلودها: سری جدید متنوع از پوستر ها و والپیپر های جذاب و جدید از دانلودها برای شما جمع آوری شده است، این مجموعه زیبا و دیدنی دارای ۱۰۸ پوستر که همه با کیفیت بالا و فرمت JPG هستند می باشد.

سایز این پوستر ها در اندازه ۱۹۲۰×۱۲۰۰ است. این پوستر ها و عکس های زیبا را می توانید به عنوان پس زمینه دسکتاپتان استفاده کنید و لذت ببرید.


رمز فایل: www.downloadha.com