متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود فلش پلیر برای اندروید


باید بدانید فلش پلیر دیگر برای وسایل و محصولات جدید طراحی و تولید نمی شود. به این معنا که محصولات اندرویدی که سیستم‌عامل آنها بالاتر از نسخه 4 باشد، قابلیت پشتیبانی از فلش پلیر را ندارند.





صبح بخیر: باید بدانید فلش پلیر دیگر برای وسایل و محصولات جدید طراحی و تولید نمی شود. به این معنا که محصولات اندرویدی که سیستم‌عامل آنها بالاتر از نسخه 4 باشد، قابلیت پشتیبانی از فلش پلیر را ندارند.

این در حالی است که فلش پلیر همچنان در گوگل‌پلی برای دانلود روی دستگاه های اندرویدی وجود دارد. البته اگر این اپلیکیشن را برای نسخه های بالاتر از 4 دانلود و نصب کنید، سیستم کار دستگاه  را به هم می ریزد و باعث بی ثباتی و ناپایداری دستگاه می شود.



فهرست دستگاه های مورد تایید ادوبی برای دانلود فلش پلیر را می توانید در نشانی اینترنتی: http://www.adobe.com/go/certifieddevices ببینید.

فلش پلیر در دستگاه هایی که به نسخه بالای 4 اندروید آپ‌دیت می شوند نیز دیگر کار نمی کند.



•    شرکت سازنده: ادوبی سیستم
•    اندازه فایل: 4.5 مگابایت
•    نسخه: 11 11.1.115.34
•    آخرین تاریخ به‌روزرسانی: 11 دسامبر سال 2012
•    نیازمندی ها: بستگی به دستگاه دارد
•    قیمت: رایگان

دانلود فلش پلیر برای اندروید


ویدیو مرتبط :
آموزش نصب فلش پلیر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود فلش پلیر


دانلود فلش پلیر

قطعآ در هنگام گشت و گذار در اینترنت با سایت هایی مواجه شده اید که بخشی از آنها توسط مرورگر ویندوز نمایش داده نمی شود. نرم افزار Adobe Flash Player به شما کمک می کند تا تمامی فایل های فلشی را که در صفحات وب سایت ها قرار دارد مشاهده کنید.

همچنین برای مشاهده کلیپ های آنلاین از سایت ها، باید این پلاگین بر روی مرورگرتان نصب شده باشد و حتی بدون این پلاگین امکان انجام باری های فلش در سایت صبح بخیر وجود ندارد.

کاربران ایرانی به دلیل تحریم سایت Adobe به هیچ عنوان قادر به دانلود این پلاگین نیستند. سایت صبح بخیر جدید ترین نسخه این پلاگین معروف را برای شما کاربران محترم قرار داده است.



دانلود فلش پلیر برای مرورگر Internet Explorer
دانلود فلش پلیر برای مرورگرهای FireFox و Opera




دانلود فلش پلیر برای Mac





توجه: پس از دانلود، نرم افزار را مطابق راهنمای زیر نصب نمائید.


1- علامت تائید نصب را مطابق شکل انتخاب نمایید.

2- گزینه نصب (Instal) را کلیک کنید

3- آخرین مرحله نصب انتخاب گزینه Done است.