متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود تقویم کامل سال 1393 خورشیدی


سال ۱۳۹۳ هجری خورشیدی برابر با سالهای ۲۰۱۴/۱۵ میلادی ، ۱۴۳۵/۳۶ هجری قمری و ۳۷۵۲ زرتشتی می باشد. همچنین براساس اعلام پایگاههای تخصصی لحظه تحویل سال ۱۳۹۳ هجری خورشیدی در ساعت ۲۰ و ۲۰ دقیقه و ۲۰ ثانیه یعنی ۲۰/۲۰/۲۰ به وقت ایران می باشد.

 
 
 
 
  صبح بخیر: سال ۱۳۹۳ هجری خورشیدی برابر با سالهای ۲۰۱۴/۱۵ میلادی ، ۱۴۳۵/۳۶ هجری قمری و ۳۷۵۲ زرتشتی می باشد. همچنین براساس اعلام پایگاههای تخصصی لحظه تحویل سال ۱۳۹۳ هجری خورشیدی در ساعت ۲۰ و ۲۰ دقیقه و ۲۰ ثانیه یعنی ۲۰/۲۰/۲۰ به وقت ایران می باشد. شما می توانید تقویم کامل سال ۹۳ را دریافت نمایید.

بر اساس ماده واحده تعیین مناسبت های جدید در تقویم رسمی کشور برای سال ۱۳۹۳ هجری شمسی که در جلسه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است ۹ مناسبت جدید برای تقویم اضافه شده است.



بنابراعلام شورای عالی انقلاب فرهنگی، براساس ماده واحده این مصوبه، ۹ مناسبت جدید برای درج در متن تقویم رسمی کشور در سال ۱۳۹۳ هجری شمسی تعیین شده است که به این شرح هستند:

از ۵ تا ۱۵ ماه شعبان به عنوان دهه مهدویت

 ۱۰ تیرماه با نام روز بزرگداشت صائب تبریزی

 ۲۶ تیرماه به عنوان سالروز تأسیس نهاد شورای نگهبان قانون اساسی

 ۱۳ شهریورماه با نام روز بزرگداشت ابوریحان بیرونی – روز مردم شناسی

 ۱۵ مهرماه به عنوان روز روستا

 ۱۴ آذرماه با نام روز قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران،

 ۸ دی به عنوان روز صنعت پتروشیمی

 ۸ اسفندماه با نام روز بزرگداشت حکیم حاج ملاهادی سبزواری

 ۲۰ اسفند به عنوان روز راهیان نور نامگذاری شده است.



ویدیو مرتبط :
برنامه 90- تقویم نود (1393/11/27)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تقویم آزمون‌های زبان پیشرفته تولیمو در سال 1393 اعلام شد



اخبار ,اخبار دانشگاه ,اعلام آزمون‌های زبان پیشرفته تولیمو در سال 93

 

اخبار دانشگاه - امکان ثبت نام از 25 اسفند؛
تقویم آزمون‌های زبان پیشرفته تولیمو در سال 1393 اعلام شد

سازمان سنجش آموزش كشور تقویم زمان برگزاری و نحوه ثبت‌نام در آزمون‌های زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو در سال 1393 (Tolimo : E-A2014) را اعلام کرد.

به گزارش مهر، به منظور ایجاد زمینه و توسعه زبان‌آموزی در كشور و فراهم آوردن امكانات سنجش توانائی دانش بانی دانش‌آموزان، دانشجویان و دانش‌آموختگان، آزمون‌ زبان انگلیسی پیشرفته (Tolimo: E-A 2014) در 10 دوره در سال 1393 برگزار می شود.

 

ردیف نام دوره زمان برگزاری محل آزمون تاریخ برگزاری
1 87 اردیبهشت تهران، مشهد، اصفهان، شیراز، تبریز، كرمان، رشت، بابل، كیش 25 اردیبهشت 93 
2 88 خرداد منحصراً در  تهران 22 خرداد 93
3 89 مرداد تهران، مشهد، اصفهان، شیراز، تبریز، كرمان ، رشت، بابل 23  تیر 93
4 90 شهریور منحصراً در  تهران 27 شهریور 93
5 91 مهر تهران، مشهد، اصفهان، شیراز، تبریز، كرمان ، رشت، بابل 24 مهر 93
6 92 آبان منحصراً در  تهران 22 آبان 93
7 93 آذر تهران، مشهد، اصفهان، شیراز، تبریز، كرمان ، رشت، بابل، كیش 27 آذر 93
8 94 دی منحصراً در  تهران 25 دی 93
9 95 بهمن تهران، مشهد، اصفهان، شیراز، تبریز، كرمان ، رشت، بابل، كیش 39 بهمن 93
10 96 اسفند منحصراً در  تهران 21 اسفند 93 

 

 بر اساس اعلام سازمان سنجش آزمون دوره‌های 87، 89، 91، 93 و 95 علاوه بر شهر تهران در شهرهای مشهد، اصفهان، شیراز، تبریز، كرمان، رشت ، بابل و كیش نیز برگزار می‌ شود و آزمون دوره‌های 88، 90، 92، 94 و 96 منحصراً در شهر تهران برگزار خواهد شد.

ثبت‌نام برای شركت در آزمون منحصراً به صورت اینترنتی خواهدبود.

ثبت‌نام برای شركت در آزمون از روز یكشنبه 25 اسفندماه 92 بر روی سایت سازمان سنجش فعال است و مهلت ثبت نام برای هریك از دوره‌های آزمون، حداكثر تا 17 روز قبل از زمان برگزاری آزمون هریك از دوره‌ها خواهدبود.

تمامی داوطلبان علاقه‌مند در كلیه سطوح مختلف آموزشی حق ثبت‌نام و شركت در این آزمون را دارند.

متقاضیان شركت در آزمون باید با مراجعه به سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش كشور به نشانی  www.sanjesh.org، اطلاعیه این سازمان درباره شرایط و ضوابط و نحوه ثبت‌نام اینترنتی در آزمون‌های زبان انگلیسی پیشرفته (Tolimo: E-A 2014) را مطالعه کرده و سپس نسبت به ثبت‌نام در هریك از آزمونهای مذكور اقدام کنند.

داوطلبان متقاضی باید هزینه ثبت نام به مبلغ 315.000 ریال را از طریق اینترنت و كارتهای بانكی عضو شتاب (كه رمز اینترنتی كارت فعال شده باشد ) پرداخت كنند.  لذا داوطلبان متقاضی ثبت نام تا 72 ساعت پس از رزرو آزمون دوره یا دوره‌‌های مورد نظر فرصت دارند كه هزینه ثبت نام را بپردازند. در صورت عدم اقدام به موقع پس از این فرصت آزمون رزرو شده به صورت خودكار حذف می شود و داوطلب متقاضی هیچگونه حقی در خصوص آن نخواهد داشت.

اخبار دانشگاه - مهر