متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود برنامه Wikipedia برای اندروید


Wiki Encyclopedia برنامه ای محبوب و کاربردی برای سیستم عامل اندروید می باشد که با آن می توانید به راحتی به دانشنامه آنلاین ویکیپدیا دسترسی داشته باشید و به صورت آفلاین در این دایره المعارف به جست و جو بپردازید و مطالب مورد نظر خود را پیدا کنید.





صبح بخیر :
Wiki Encyclopedia برنامه ای محبوب و کاربردی برای سیستم عامل اندروید می باشد که با آن می توانید به راحتی به دانشنامه آنلاین ویکیپدیا دسترسی داشته باشید و به صورت آفلاین در این دایره المعارف به جست و جو بپردازید و مطالب مورد نظر خود را پیدا کنید. همانطور که می دانید ویکی پدیا یک دانشنامه ی اینترنتی چند زبانه با محتویات آزاد است که با همکاری افراد داوطلب نوشته می شود و هر کسی که به اینترنت دسترسی داشته باشد می تواند مقالات آن را ویرایش کند.

هدف Wikipedia آفرینش و انتشار جهانی یک دانشنامه ی آزاد به تمامی زبان‌های زنده ی دنیاست که در تاریخ ۲۶ دی ۱۳۷۹ تاسیس و افتتاح شد. در ضمن این دانشنامه تا ۱۱ آبان ۱۳۹۱ در برگیرنده ی ۲۷۹ زبان با بیش از ده مقاله بوده ‌است و به طور کلی دارای ۲۸۵ گونه زبان ملل دنیا و نزدیک به ۲۲٫۵ میلیون مقاله است.

برنامه ی Wiki Encyclopedia شما را قادر می سازد که با زبان های مختلفی از جمله انگلیسی، دانمارکی، انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، اندونزی، ایتالیایی، عربی، پرتغالی، فارسی و … به ویکی پدیا دسترسی داشته باشید و از ویژگی های دیگر آن همچون موارد زیر استفاده کنید :

ویژگی ها:
* ذخیره مقالات برای خواندن آفلاین
* قابلیت انتخاب و کپی متن برای استفاده در برنامه های دیگر
* نمایش مقاله های ویکیپدیا به صورت تصادفی
* تنظیم اندازه ی متن برای نمایش مقاله ها
* دارا بودن ویجت برای دسترسی مستقیم به این دایره المعارف
* جستجوی قدرتمند و سریع برای یافتن مقاله های دلخواه
* جستجوی صوتی در ویکی پدیا
* نمایش جدیدترین اخبار و مقاله ها در تب روزنامه ها

دانلود برنامه Wikipedia برای اندروید دانلود برنامه Wikipedia برای اندروید


برای دریافت برنامه کلیک کنید




ویدیو مرتبط :
دانلود برنامه راهورز اندروید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود برنامه Yahoo! Weather برای اندروید


پیشبینی وضعیت آب و هوا به همراه تصاویری زیبا از وضعیت فعلی آب و هوای مناطق اطراف. تصاویر برنامه از فلیکر و اطلاعات آب و هوا از The Weather Channel دریافت می‌شوند.





صبح بخیر :
پیشبینی وضعیت آب و هوا به همراه تصاویری زیبا از وضعیت فعلی آب و هوای مناطق اطراف. تصاویر برنامه از فلیکر و اطلاعات آب و هوا از The Weather Channel دریافت می‌شوند.



برای دریافت برنامه کلیک کنید