متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود برنامه Voice Recorder برای اندروید


یکی از بهترین برنامه‌های ضبط صدا را از دست ندهید. به راحتی صداهای مورد نظر را ضبط کنید و نام فایل آن را به دلخواه خود تغییر دهید. از ویژگی‌های خوب این برنامه، امکان تعیین فرمت صدای ضبط شده می‌باشد.





صبح بخیر :
یکی از بهترین برنامه‌های ضبط صدا را از دست ندهید. به راحتی صداهای مورد نظر را ضبط کنید و نام فایل آن را به دلخواه خود تغییر دهید. از ویژگی‌های خوب این برنامه، امکان تعیین فرمت صدای ضبط شده می‌باشد. همچنین می‌توانید با همگام‌سازی این برنامه‌ با Google Drive، حساب گوگل و برنامه‌ی Dropbox، همه‌ی صداهای ضبط شده را به آن‌ها منتقل نمایید. از امکانات خوب دیگر این برنامه، امکان نوشتن متن بر روی فایل هر صدای ضبط شده و امکان اشتراک‌گذاری آن با ایمیل، بلوتوث، پیامک و... است. همچنین با تغییر میزان کیفیت صدای ضبط شده می‌توانید صدا با کیفیت‌های متفاوت داشته باشید.

دانلود برنامه Voice Recorder برای اندروید دانلود برنامه Voice Recorder برای اندروید


برای دریافت برنامه کلیک کنید




ویدیو مرتبط :
Sony Voice Recorder - Digital Flash Voice Recorder - ICD-UX523 - Sony USA

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود برنامه Screen Recorder برای اندروید


یکی از بهترین برنامه‌های Screen Recorder را از دست ندهید. استفاده از برنامه آسان است و از رابط کاربری خوبی برخوردار می‌باشد. برای استفاده از این برنامه، نیازی به روت بودن دستگاه اندرویدی نیست.





صبح بخیر :
یکی از بهترین برنامه‌های Screen Recorder را از دست ندهید. استفاده از برنامه آسان است و از رابط کاربری خوبی برخوردار می‌باشد. برای استفاده از این برنامه، نیازی به روت بودن دستگاه اندرویدی نیست. از این برنامه می‌توانید در زمان کار با پرندگان خشمگین، فیفا ۲۰۱۵ و... استفاده نمایید؛ یا اینکه زمانی‌که می‌خواهید فیلم آموزشی در شبکه‌های اجتماعی منتشر نمایید، از این برنامه بهره بگیرید. از استفاده‌های مفید دیگر آن، در زمان تماس تصویری با اسکایپ نیز می‌باشد. پس فرصت را از دست ندهید. این برنامه را دانلود نموده و از آن در موقعیت‌های مختلف استفاده کنید.

دانلود برنامه Screen Recorder برای اندروید دانلود برنامه Screen Recorder برای اندروید


برای دریافت برنامه کلیک کنید