متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود برنامه Slingshot برای iOS


این سرویس اشتراک گذاری عکس که امکانات نامحدودی برای شما ارائه می کند تفاوت های اندکی با Snapchat دارد. در این سرویس شما برای مشاهده ی تصویر ورودی مجبور به ارسال تصویری دیگر به فرستنده خواهید بود.



صبح بخیر :

پس از راه اندازی انحصاری سرویس Slingshot در اوایل ماه جاری برای ایالت متحده، اکنون این سرویس بصورت جهانی در دسترس کاربران قرار گرفت. این سرویس اشتراک گذاری عکس که امکانات نامحدودی برای شما ارائه می کند تفاوت های اندکی با Snapchat دارد. در این سرویس شما برای  مشاهده ی تصویر ورودی مجبور به ارسال تصویری دیگر به فرستنده خواهید بود. پیام ها و عکس های ورودی پس از اندک مدتی ناپدید می شوند و ظرف یک ماه به طور کامل از سرورهای فیسبوک حذف می گردند. گویا اصلا از ابتدا وجود نداشته اند.

لازم به ذکر است که برای ذخیره ی عکس ها می توانید از آن ها اسکرین شات (ScreenShot) تهیه کنید و در این صورت پیغامی هم به فرد ارسال کننده فرستاده نمی شود. در واقع این یکی از ویژگی های Snapchat است که در این برنامه نیز وجود دارد. یکی دیگر از ویژگی های بارز این برنامه این است که شما می توانید پیام هایتان را به یک نفر، تعدادی، و یا همه ی مخاطبین خود بفرستید. صداگذاری این برنامه نیز جالب است. هم اکنون شما می توانید این برنامه ی ارتباطی که افزونه ای برای فیسبوک است را از طریق اپستور دریافت کنید.

دانلود برنامه Slingshot برای iOS دانلود برنامه Slingshot برای iOS




ویدیو مرتبط :
دانلود اسكین برای mcpe ios 7 and 6

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود برنامه یاهو مسنجر برای iOS


نرم افزار Yahoo messenger یکی از کاملترین نرم افزارهای چت میباشد که برای iOS منتشر شده است.

 
 
 
 
  صبح بخیر: نرم افزار Yahoo messenger یکی از کاملترین نرم افزارهای چت میباشد که برای iOS منتشر شده است.



تمامی امکانات موجود در یاهو مسنجر در این برنامه قرار گرفته که از جمله آنها میتوان به مشاهده پیام ها به صورت آفلاین، وجود تمامی شکلک های یاهو، ارتباط صوتی وتصویری، امکان چک کردن ایمیل، بازی های مخصوص یاهو و … اشاره نمود.



لینک دانلود مستقیم از iTunes