متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود برنامه Repair Battery Life برای اندروید


باتری ها، با گذشت زمان توانایی خود برای شارژ شدن کامل را از دست می دهند. Battery Life Repair با استفاده از فناوری اختصاصی عالی برای وصله پینه کردن مدت باتری است و آن را دوباره با پتانسیل کامل شارژ می کند.





صبح بخیر :
باتری ها، با گذشت زمان توانایی خود برای شارژ شدن کامل را از دست می دهند. Battery Life Repair با استفاده از فناوری اختصاصی عالی برای وصله پینه کردن مدت باتری است و آن را دوباره با پتانسیل کامل شارژ می کند. شارژ کردن گوشی خود به صورت روزانه را فراموش کنید!
Battery Life Repair غالبا می تواند زمان باتری را تا 70% بهبود دهد. استفاده از Battery Life Repair را امروز آغاز کنید و گوشی خود را بدون فکر کردن به قدیمی بودن آن و کاهش مدت شارژدهی به هر کجا ببرید.

ویژگی ها:
- رابط کاربری ساده
- افزایش مدت زمان باتری
- و…

دانلود برنامه Repair Battery Life برای اندروید دانلود برنامه Repair Battery Life برای اندروید


برای دریافت برنامه کلیک کنید




ویدیو مرتبط :
Xperia Smartphones - Battery Stamina Mode - Intelligent battery life management

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود برنامه Battery Booster برای اندروید


با این اپلیکیشن می توانید مدیریتی کامل و همه جانبه برروی باتری اسمارت فون خود جهت بهینه سازی و صرفه جویی در مصرف آن داشته باشید و مشخصات سخت افزاری، اطلاعات و گزارشات دقیقی در مورد شارژ باتری را به صورت لحظه ای مشاهده کنید.





صبح بخیر :
بدون شک برنامه هایی متعددی در زمینه مدیریت شارژ باتری و افزایش عمر آن برای سیستم عامل اندروید وجود دارد که هر کدام ممکن است معایبی را داشته باشند. امروز قصد معرفی اپلیکیشن قدرتمند Battery Booster را در زمینه ی مدیریت حرفه ای باتری و بهبود عملکرد ان را داریم که با دارا بودن امتیاز ۴٫۲ از ۵ در پلی استوری از پرطرفدارترین ها به شمار می رود.

با این اپلیکیشن می توانید مدیریتی کامل و همه جانبه برروی باتری اسمارت فون خود جهت بهینه سازی و صرفه جویی در مصرف آن داشته باشید و مشخصات سخت افزاری، اطلاعات و گزارشات دقیقی در مورد شارژ باتری را به صورت لحظه ای مشاهده کنید. این برنامه دارای امکاناتی همچون خاموش کردن خودکار بلوتوث و وای فای برای کاهش مصرف باتری می باشد.

ویژگی ها:
* نمایش اطلاعات دقیق باتری همچون دما و ولتاژ
* دارا بودن ویجت اختصاصی برای هوم اسکرین
* نمایش تمام فرایندهای در حال اجرای کاهش دهنده شارژ باتری
* دارا بودن تسک کیلر قدرتمند برای صرفه جویی در مصرف باتری
* دارا بودن ظاهری بسیار زیبا و کاربرپسند
* رابط کاربری ساده

دانلود برنامه Battery Booster برای اندروید دانلود برنامه Battery Booster برای اندروید


برای دریافت برنامه کلیک کنید