متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود برنامه Quality Time برای اندروید


QualityTime امکان محاسبه‌ی میزان زمان استفاده از دستگاه اندرویدی و برنامه‌های مختلف را به صورت ساعتی، روزانه، هفتگی و... فراهم می‌کند.





صبح بخیر :
این برنامه، یکی از جالب‌ترین و ساده‌ترین برنامه‌ها برای دریافت میزان زمان استفاده از تلفن هوشمند و برنامه‌های مختلف است. QualityTime امکان محاسبه‌ی میزان زمان استفاده از دستگاه اندرویدی و برنامه‌های مختلف را به صورت ساعتی، روزانه، هفتگی و... فراهم می‌کند. شما همچنین می‌توانید میزان تماس‌ از شماره تماس‌های مهم را دریابید و با وصل نمودن برنامه به IoT و تنظیم هشدار دریابید که چه زمانی از دستگاه اندرویدی خود زیاد استفاده کرده‌اید. از ویژگی‌های جالب دیگر QualityTime، ذخیره‌ی اطلاعات مربوط به ۶ ماه در حساب ابری است.

دانلود برنامه Quality Time برای اندروید دانلود برنامه Quality Time برای اندروید


برای دریافت برنامه کلیک کنید




ویدیو مرتبط :
دانلود برنامه راهورز اندروید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود بازی Hard Time برای اندروید


هر تلاشی که می توانید بکنید تا از زندان جان سالم به در ببرید. از A برای حمله، G برای حمله، R برای دویدن، P برای بلند کردن و برای توقف بازی ساعت را لمس کنید.





صبح بخیر :
برای زنده ماندن در زندان تلاش کنید! هر تلاشی که می توانید بکنید تا از زندان جان سالم به در ببرید. از A برای حمله، G برای حمله، R برای دویدن، P برای بلند کردن و برای توقف بازی ساعت را لمس کنید.




برای دریافت برنامه کلیک کنید