متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود برنامه Paper Keyboard برای iOS


این برنامه به شما یک فایل می دهد که باید آن را بر روی یک صفحه A4 پرینت کنید و تمام! به همین راحتی شما یک کی بورد کاغذی دارید که می توانید برای تایپ کردن یا بازی و غیره از آن استفاده کنید.



صبح بخیر :

مطمئناً تا به حال برنامه های زیادی برای آیفون بوده که شما را متعجب کرده! از طریقه ی استفاده تا ظاهر و یا حتی قیمت! در این پست برای اولین بار در ایران در وبسایت بزرگ اپل اپس برنامه ی Paper Keyboard معرفی می شود که واقعاً در نوبه ی خود بی نظیر است و ایده ی آن جزو معدود ایده هایی است که واقعاً زیبا و تحسین برانگیز است.

این برنامه به شما یک فایل می دهد که باید آن را بر روی یک صفحه A4 پرینت کنید و تمام! به همین راحتی شما یک کی بورد کاغذی دارید که می توانید برای تایپ کردن یا بازی و غیره از آن استفاده کنید.

این برنامه با یک آیفون۴ به بالا  که دوربین جلو و iOS6 به بالا داشته باشد کار می کند فقط کافیست فایل PDF را پرینت گرفته و آیفون را در جایی  قرار دهید که روی کاغذ برای آن تعبیه شده است و شروع به تایپ کردن کنید! برنامه با استفاده از دوربین جلوی آیفون حرکات دست شما را می بیند.

توجه: این برنامه 0.99 دلاری فقط به مدت محدودی رایگان می باشد.

دانلود برنامه Paper Keyboard برای iOS دانلود برنامه Paper Keyboard برای iOS




ویدیو مرتبط :
Paper Keyboard

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود برنامه GO Keyboard برای iOS


GO Keyboard محبوب ترین و بهترین برنامه ی کیبورد در اپستور می باشد که از بسیاری از زبان های زنده ی دنیا از جمله زبان شیرین فارسی پشتیبانی می کند و در میان کاربران ایرانی نیز بعنوان بهترین کیبورد یاد می شود.



صبح بخیر :

GO Keyboard محبوب ترین و بهترین برنامه ی کیبورد در اپستور می باشد که از بسیاری از زبان های زنده ی دنیا از جمله زبان شیرین فارسی پشتیبانی می کند و در میان کاربران ایرانی نیز بعنوان بهترین کیبورد یاد می شود. با امکانات و قابلیت های کیبورد GO قطعا قید کیبورد خسته کننده ی گوشی خود را زده و به جمع میلیونی GO Keyboard می پیوندید!

برخی از ویژگی ها:
* پیش بینی حروف به زبان های مختلف
* دارا بودن واژه نامه های دقیق
* قابلیت تبدیل گفتار به نوشتار براى زبان انگلیسى
* قابلیت عوض کردن فونت کیبورد
* سوئیچ آسان از زبانى به زبان دیگر
* دارا بودن بازخورد لرزشى
* پشتیبانی از تم های مختلف
* پشتیبانی از ورودی اسلاید
*  پشتیبانی کامل از زبان شیرین فارسی
* نوشتن حروف "ث – ژ” با لمس طولانی بر روی حروف "ت – ر”
* مخفی کردن یا نمایش کیبورد با کشیدن روی صفحه بصورت عمودی
* پشتیبانی از Multi-Touch
* استفاده از تصاویر دلخواه برای پشت زمینه کیبورد
* تنظیم شدت ویبره در هنگام لمس کلیدها
* تنظیمات برای ارتفاع کلیدها و اندازه نوشته ها

توجه: این برنامه فقط به مدت محدودی رایگان می باشد.

دانلود برنامه GO Keyboard برای iOS دانلود برنامه GO Keyboard برای iOS