متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود برنامه ONE+ Launcher برای اندروید


ONE+ Launcher یک لانچر بسیار سریع، انعطاف پذیر، سبک و آسان از استودیوی Colauncher برای اندروید است که با دارا بودن پس زمینه هایی اچ دی اینترفیس اسمارت فون شما را به کلی دگرگون می سازد.





صبح بخیر :
ONE+ Launcher یک لانچر بسیار سریع، انعطاف پذیر، سبک و آسان از استودیوی Colauncher برای اندروید است که با دارا بودن پس زمینه هایی اچ دی اینترفیس اسمارت فون شما را به کلی دگرگون می سازد. این لانچر بر خلاف لانچرهای دیگر اندرویدی همچون نوا، آپکس، سولو، گو و … که به دلیل دارا بودن گرافیک، سرعت عمل پایینی دارند دارای پس زمینه هایی اچ دی و سرعتی باورنکردنی است و به گفته ی طراح از سریع ترین لانچرهای اندرویدی به شمار می رود. اگر از اینترفیس تکراری دستگاه خود خسته شده اید همین الان لانچر پیش رو را دانلود کنید و مطابق با سلیقه ی خود از میان صدها والپیپر اچ دی به دلخواه انتخاب کنید و از دیگر ویژگی هایش استفاده کامل را ببرید. همچنین این لانچر دارای فروشگاهی برای تم ها و والیپرهاست که میتوانید از میان میلیون ها تم و تصویر زمینه انتخاب کنید و تجربه ای جدید از بهترین لانچرهای اندرویدی را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید.

برخی از امکانات و قابلیت ها:
* ساده و سبک وزن با حجم تنها ۷ مگابایت
* بهینه سازی صفحات به هم ریخته به صورت خودکار
* برنامه ریزی و شخصی سازی صفحه اصلی با تم های متنوع
* انواع ویجت های هوشمند برای قرار دادن در صفحه اصلی
* چندین تصویر پس زمینه ی با کیفیت اچ دی برای انتخاب
* انواع افکت های فوق العاده زیبا و خیره کننده
* استفاده ی بسیار کم از سی پی یو و باتری بدون افت سرعت

دانلود برنامه ONE+ Launcher برای اندروید دانلود برنامه ONE+ Launcher برای اندروید


برای دریافت برنامه کلیک کنید




ویدیو مرتبط :
معرفی برنامه لانچر محبوب گو لانچر اندروید – GO Launcher Z

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود برنامه Solo Launcher برای اندروید


لانچر فوق با بیش از ۲۵۸ تنظیمات شخصی، امکان شخصی سازی همه ی قسمت های گوشی را به شما می دهد و می توانید مطابق با سلیقه ی خود هر قسمت را با ظاهرهایی بسیار زیبا بچینید.





صبح بخیر :
همه ی کاربران به دنبال لانچری برای اسمارت فون خود هستند که از همه لحاظ بهترین باشد؛ سرعت بالایی داشته باشد و در زمینه ی شخصی سازی اینترفیس، امکانات زیادی را در اختیار قرار دهد. تا به امروز تقریبا همه ی لانچرهای معروف را برای شما معرفی کرده بودیم که هر کدام کاربران مخصوص خود را داشتند و همگی از بهترین ها بودند. امروز قصد معرفی لانچری جدید با نام Solo Launcher را داریم که در مارکت اندروید به عنوان سریع ترین لانچر اندروید معرفی شده است. این لانچر امکاناتی را در اختیار شما قرار می دهد که بتوانید ظاهر گوشی خود را مطابق با سلیقه ی خود شخصی سازی کنید و جذاب ترین شکل ممکن را به ظاهر موبایلتان هدیه دهید!

لانچر فوق با بیش از ۲۵۸ تنظیمات شخصی، امکان شخصی سازی همه ی قسمت های گوشی را به شما می دهد و می توانید مطابق با سلیقه ی خود هر قسمت را با ظاهرهایی بسیار زیبا بچینید. این لانچر از همه ی لانچرهای نوا، آپکس، هلو و گو سریع تر می باشد و تجربه ی ایجاد بهترین اینترفیس را به شما هدیه خواهد داد.

برخی از قابلیت ها و ویژگی ها:
- سفارشی سازی کامل با بیش از ۲۵۸ تنظیمات شخصی
- کاملا رایگان و بدون هیچ گونه تبلیغ آزار دهنده
- دارا بودن ۹ نمونه جرکت صفحه برای انتخاب
- دارا بودن یک کشو برای قرار دادن و سازماندهی برنامه ها و بازی ها برای دسترسی سریع
- نمایش ساعت به همراه وضعیت آب و هوا با انیمیشن های زیبا در صفحه اصلی
- دارا بودن تم ها و تصاویر پس زمینه شگفت انگیز برای انتخاب
- قابلیت پنهان کردن نرم افزارها برای محافظت از حریم خصوصی
- در دسترس قرار دادن انواع ویجت های آب و هوا ، ساعت ، باتری ، بهینه ساز و پاک کننده
- پشتیبانی کامل از خدمات گوگل



دانلود برنامه Solo Launcher برای اندروید دانلود برنامه Solo Launcher برای اندروید


برای دریافت برنامه کلیک کنید