متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود برنامه Loader Droid برای اندروید


Loader Droid نرم افزار مدیریت دانلودی قدرتمند، سریع با ظاهری ساده برای دیوایس های اندرویدی است که با آن می توانید تمام فایل ها نظیر فیلم ها، عکس ها، موسیقی ها و برنامه ها را با سرعتی بالا و قابلیت Resume دانلود کنید.





صبح بخیر :
Loader Droid نرم افزار مدیریت دانلودی قدرتمند، سریع با ظاهری ساده برای دیوایس های اندرویدی است که با آن می توانید تمام فایل ها نظیر فیلم ها، عکس ها، موسیقی ها و برنامه ها را با سرعتی بالا و قابلیت Resume دانلود کنید. این نرم افزار قادر است فایل های دانلودی را بر اساس فرمت آن ها در دسته بندی های مختلف قرار دهد و به فایل های دانلودی شما نظم ببخشد.

برخی از ویژگی ها:
- دانلود فایل های با قابلیت Resume
- دارای محیط کاربری ساده
- قابلیت دانلود فایل به صورت زمابندی شده
- دانلود فایلها به صورت همزمان تا سه فایل
- توقف خودکار دانلود در صورت قطع ارتباط

دانلود برنامه Loader Droid برای اندروید دانلود برنامه Loader Droid برای اندروید


برای دریافت برنامه کلیک کنید




ویدیو مرتبط :
دانلود برنامه راهورز اندروید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود برنامه QR Droid برای اندروید


QR Droid یکی از بهترین نرم افزار بارکد خوان برای سیستم عامل اندروید است. میتوانید از دوربین خود برای اسکن کدهای چاپ شده در روزنامه و مجلات استفاده کنید و در جا به تماشای ویدئو بنشینید.





صبح بخیر :
QR Droid یکی از بهترین نرم افزار بارکد خوان برای سیستم عامل اندروید است. میتوانید از دوربین خود برای اسکن کدهای چاپ شده در روزنامه و مجلات استفاده کنید و در جا به تماشای ویدئو بنشینید. از آشنایان خود در فهرست آشنایان، کد درست کنید و به دوستان خود اجازه اسکن آن و انتقال را بدهید. نرم افزار همچنین دارای بخش های تاریخچه (History) و بوکمارک است که تمامی اسکن های انجام شده توسط شما، در بخش تاریخچه لیست می شود و اسکن های دلخواه و مهم خود را نیز می توانید در بخش بوکمارک قرار دهید تا بعدها نیز به آن دسترسی داشته باشید. این نرم افزار در مجله PCWorld امتیاز ۵ از ۵ را کسب کرده است.

دانلود برنامه QR Droid برای اندروید دانلود برنامه QR Droid برای اندروید


برای دریافت برنامه کلیک کنید