متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود برنامه Gif Me برای اندروید


این برنامه را دانلود نموده و از مجموعه‌ای از عکس‌های خود، GIF بسازید. استفاده از برنامه بسیار آسان است. تنها لازم است عکس‌هایی که مورد نظرتان است را از گالری انتخاب نموده و Effect و میزان نور آن‌ها را تغییر دهید.





صبح بخیر :
این برنامه را دانلود نموده و از مجموعه‌ای از عکس‌های خود، GIF بسازید. استفاده از برنامه بسیار آسان است. تنها لازم است عکس‌هایی که مورد نظرتان است را از گالری انتخاب نموده و Effect و میزان نور آن‌ها را تغییر دهید. در انتها می‌توانید با فرمت MP4 آن را ذخیره نموده و یا در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

دانلود برنامه Gif Me برای اندروید دانلود برنامه Gif Me برای اندروید


برای دریافت برنامه کلیک کنید




ویدیو مرتبط :
دانلود برنامه راهورز اندروید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود برنامه Date Me برای اندروید


این برنامه یکی از بهترین برنامه‌ها برای یافتن دوست در نقاط مختلف دنیاست. بیش از ۲۰ میلیون کاربر منتظر گفت‌وگو و به اشتراک گذاشتن لحظات شاد خود با افراد دیگر هستند. از ویژگی‌های خوب این برنامه، امکان دوست‌یابی بر اساس نام کشورهاست.





صبح بخیر :
این برنامه یکی از بهترین برنامه‌ها برای یافتن دوست در نقاط مختلف دنیاست. بیش از ۲۰ میلیون کاربر منتظر گفت‌وگو و به اشتراک گذاشتن لحظات شاد خود با افراد دیگر هستند. از ویژگی‌های خوب این برنامه، امکان دوست‌یابی بر اساس نام کشورهاست. دوستان جدید پیدا کنید و برای همدیگر عکس‌های زیبا بفرستید. شما همچنین می‌توانید برنامه‌ی Date Me را با برنامه‌های دیگری مانند فیس‌بوک و گوگل‌پلاس همگام‌سازی نمایید.

دانلود برنامه Date Me برای اندروید دانلود برنامه Date Me برای اندروید


برای دریافت برنامه کلیک کنید