متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود برنامه Enpass Password Manager برای iOS


توسط Enpass Password Manager قادر هستید کلیه پسوردهای ایمیل و سایتها،‌ حساب‌های بانکی،‌ تولدها، کارت‌های اعتباری، یادداشت ها و… را مدیریت کرده و آن ها توسط این نرم افزار در امن ترین حالت ممکن نگه داری کنید.



صبح بخیر :

شاید شما هم تعدادی زیادی پسورد مربوط به انواع سایت ها و نرم افزارها و حتی عابر بانک ها و انواع کارت های بانکی تان داشته باشید که نیازمند به نرم افزاری امن و قوی و مطمئن برای نگه داری آن ها باشید. توسط Enpass Password Manager قادر هستید کلیه پسوردهای ایمیل و سایتها،‌ حساب‌های بانکی،‌ تولدها، کارت‌های اعتباری، یادداشت ها و… را مدیریت کرده و آن ها توسط این نرم افزار در امن ترین حالت ممکن نگه داری کنید.

توجه: این برنامه 9.99 دلاری فقط به مدت محدودی رایگان می باشد.

دانلود برنامه Enpass Password Manager برای iOS دانلود برنامه Enpass Password Manager برای iOS




ویدیو مرتبط :
برنامه کاربردی مدیریت رمزهای عبور برای اندروید Enpass Password Manager Pro

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود برنامه Password Manager by Passible برای iOS


با توجه به اینکه تلفن های همراه همیشه در دسترس می باشند و امنیت نسبتا مناسبی دارند اکثر کاربران از تلفن همراه خود برای ذخیره سازی رمزها ورود، شماره حساب ها، رمزهای بانکی، اطلاعات شخصی، و دیگر اطلاعات محرمانه خود استفاده می کنند.



صبح بخیر :

با توجه به اینکه تلفن های همراه همیشه در دسترس می باشند و امنیت نسبتا مناسبی دارند اکثر کاربران از تلفن همراه خود برای ذخیره سازی رمزها ورود، شماره حساب ها، رمزهای بانکی، اطلاعات شخصی، و دیگر اطلاعات محرمانه خود استفاده می کنند. برای امنیت بیشتر و راحتی استفاده پیشنهاد می شود که از نرم افزارهای مدیریت پسورد استفاده کنید تا علاوه بر آنکه از اطلاعات خود محافظت کرده باشید بتوانید براحتی به تمامی آنها در هر زمان و مکانی دسترسی داشته باشید. نرم افزار Password Manager by Passible قادر است تمامی اطلاعات شخصی شما را با امنیت بالا ذخیره کند تا در هنگام نیاز به آنها دسترسی داشته باشید.

ویژگی ها:
- رمز گذاری اطلاعات با استفاده از الگوریتم AES
- محافظت از اطلاعات حتی در صورت دزدیده شدن اسمارت فون (بدلیل رمزگذاری)
- پشتیبان گیری اتوماتیک از اطلاعات
- قفل شدن نرم افزار در صورت عدم استفاه آن در دقایق معین شده
- password generator برای ایجاد پسورد تصادفی

دانلود برنامه Password Manager by Passible برای iOS دانلود برنامه Password Manager by Passible برای iOS