متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود برنامه CPU-Z برای اندروید


اگر دوست دارید همه ی اطلاعات مربوط به اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی خود از جمله رزولیشین، قدرت سی پی یو، پردازنده، کرنل و غیره را بدانید پیشنهاد می دهیم اپلیکیشن کاربردی سی پی یو زد را از دست ندهید!





صبح بخیر :
CPU-Z یکی از نام آشناترین و بهترین نرم افزارهای موجود برای سیستم عامل ویندوز در زمینه ی شناسایی، تست و بررسی سخت افزارها می باشد که پس از مدت ها شاهد ساخته شدن آن برای سیستم عامل اندروید هستیم. اگر دوست دارید همه ی اطلاعات مربوط به اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی خود از جمله رزولیشین، قدرت سی پی یو، پردازنده، کرنل و غیره را بدانید پیشنهاد می دهیم اپلیکیشن کاربردی سی پی یو زد را از دست ندهید! شاید شما نیز از کاربرانی باشید که به بازی ای اچ دی علاقه مندید ولی با باز کردن صفحه ی دانلود آن از سایت های مختلف با چند نوع فایل دیتا و نصبی روبرو گردید که با عنوان هایی همچون برای تگرا، آدرنو، مالی و پاور وی آر برای دانلود قرار گرفته اند ولی ندانید که باید کدام مورد را دانلود نمایید؛ در اینگونه موارد سی پی یو زد نیز می تواند به کمک شما بیاید و در بخش GPU Rendrer نوع پردازنده ی گرافیکی موبایل شما را به نمایش می گذارد تا شما بتوانید گزینه ی مناسب را مطابق با موبایلتان دریافت نمایید.

از طرفی ممکن است دوست داشته باشید گوشی های تقلیب را از اصلی تشخیص دهید این نرم افزار کاربردی نیز می تواند به شما کمک کند تا از طریق اطلاعات سخت افزاری گوشی های اصلی را تشخیص دهید!

ویژگی ها:
- نمایش اطلاعات سیستم به صورت دقیق: مدل و نام تجاری، وضوح صفحه نمایش، رم، ورژن اندروید و غیره
- نمایش اطلاعات کلی باتری: میزان شارژ، سلامتی، وضعیت، درجه حرارت و غیره
- دارا بودن توابع قدرتمند دیگر و کاربردی همچون Online Validation
- بخش SOC یا همان System On Chip: نمایش اطلاعات سی پی یو، پردازش و غیره
- قسمت Sensors (سنسورها): برای نمایش اطلاعات کاملی از تمامی سنسورهای موبایل شما

دانلود برنامه CPU-Z برای اندروید دانلود برنامه CPU-Z برای اندروید


برای دریافت برنامه کلیک کنید




ویدیو مرتبط :
معرفی برنامه خنک کننده ی سی پی یو برای اندروید CPU Cooler Maste Phone Cooler

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود برنامه Yahoo! Weather برای اندروید


پیشبینی وضعیت آب و هوا به همراه تصاویری زیبا از وضعیت فعلی آب و هوای مناطق اطراف. تصاویر برنامه از فلیکر و اطلاعات آب و هوا از The Weather Channel دریافت می‌شوند.





صبح بخیر :
پیشبینی وضعیت آب و هوا به همراه تصاویری زیبا از وضعیت فعلی آب و هوای مناطق اطراف. تصاویر برنامه از فلیکر و اطلاعات آب و هوا از The Weather Channel دریافت می‌شوند.



برای دریافت برنامه کلیک کنید