متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود برنامه A Better Camera برای اندروید


یک برنامه‌ی کامل دوربین با رابط کاربری بسیار خوب! هر آنچه که برای عکس گرفتن نیاز دارید در این برنامه هست! شما می‌توانید حالت‌های مختلف عکس گرفتن مثل HDR، پاناروما، حالت شب و... را انتخاب نمایید.





صبح بخیر :
یک برنامه‌ی کامل دوربین با رابط کاربری بسیار خوب! هر آنچه که برای عکس گرفتن نیاز دارید در این برنامه هست! شما می‌توانید حالت‌های مختلف عکس گرفتن مثل HDR، پاناروما، حالت شب و... را انتخاب نمایید. با انتخاب آیکون بزرگ‌نمایی و کوچک‌نمایی، عکس را در اندازه‌ی دلخواه بگیرید.

ویژگی‌ها:
- استفاده‌ی آسان و راحت
- تنظیم حالت‌های مختلف عکس گرفتن
- امکان تنظیم تایمر
- وجود ۵ نوع متفاوت فوکوس
- امکان ویدئو گرفتن به آسانی و امکان توقف

دانلود برنامه A Better Camera برای اندروید دانلود برنامه A Better Camera برای اندروید


برای دریافت برنامه کلیک کنید





ویدیو مرتبط :
معرفی اپلیکیشن A BETTER CAMERA

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود برنامه PIP Camera برای اندروید


دوربین PIP مجموعه ای از چنین فریمهای عکسی می باشد، و در صدد است تا به صورت ابزاری عالی برای تهیه عکسهای شخصی، تصاویر و عکسبرداریهایی از اپلیکیشنها عمل کند که به قدری ذوق بیشتر نیاز دارند.





صبح بخیر :
افزودن فریمهای عکس به تصاویر در زمان ویرایش آنها بر روی یک تلفن کاریست که بسیاری از افراد انجام می دهند، ولی در بیشتر اوقات این چارچوبها دارای الگوهای تصادفی هستند که واقعاً چیزی به تصویر واقعی اضافه نمی کنند. ابزارهایی مانند PhotoFunia با افکتهای "تصویر در تصویر" منحصر به فرد فریم ها را به سطحی دیگر می برند، که می تواند صحنه‌هایی پربار از مناظر عجیب و غریب، بیلبوردهای کنار جاده ای یا هرگونه صحنه دیگری باشد که قابل قرار داده شدن در اطراف یک تصویر است.

دوربین PIP مجموعه ای از چنین فریمهای عکسی می باشد، و در صدد است تا به صورت ابزاری عالی برای تهیه عکسهای شخصی، تصاویر و عکسبرداریهایی از اپلیکیشنها عمل کند که به قدری ذوق بیشتر نیاز دارند. این اپلیکیشن دوربین و ادیتور تصویر فیلترهای تصویر متنوعی نیز در اختیار قرار می دهد. با این حال وجه مشخصه واقعی این اپلیکیشن جای دادن یک فریم تصویر درست در زاویه دید دوربین است به طوری که نتیجه نهایی واقعاً منحصر به فرد به نظر برسد. شما همچنین می توانید پس زمینه و پیش‌زمینه عکس را به طور جداگانه ادیت کنید، یا پس زمینه را با یک عکس کاملا جدید جایگزین نمائید.

دوربین PIP مجموعه متنوعی از فریمها و پس زمینه‌ها را ارائه می کند که می توان آنها را روی نمای دوربین گذاشت، ولی شما می توانید این مجموعه را با رفتن به بخش "کتابخانه" این اپلیکیشن باز هم بیشتر بسط دهید. قلبهای تازه‌ای به طور نسبتاً منظم به کتابخانه دوربین اضافه می شوند، و شما می توانید شخصاً به طور رایگان آن را دانلود نمائید. نمونه‌های PIP (تصویر در تصویر)، بر اساس نماهایشان، به دو بخش تقسیم می شوند: "PIP Classics" و "PIP Frames". اگر شما به دنبال یک عکس کامل برای افزودن به پیشنمای دوربینتان می گردید، به سراغ PIP Classics بروید؛ برای افکتهای حداقل گرایانه تر هم از PIP Frames استفاده کنید.

دوربین PIP هر دو دوربین عقبی و جلوئی را پشتیبانی می کند، و همچنین می توانید یک تصویر را از رول دوربین دستگاه تان بارگیری کنید اگر یک عکس جدید نمی خواهید. برای استفاده از یک فریم، کافیست یک بار از روی میله پایین کلیک کنید. حتی اگر تصویر گرفته شده دقیقاً در جائی که در فریم مورد نظرتان بود نیفتاد، خیلی راحت بعدا می توانید مکان آن را تغیر دهید. در صفحه ویرایش، می توانید با کشیدن بخشی که درون فریم است مکان تصویر را تغییر دهید. وقتی موقعیت آن را پسندیدید، می توانید به سراغ افکتها بروید.

دوربینهای PIP افکتهای تصویری فراوانی دارند، و شما می توانید با یک لمس ساده آنها را به عکس اعمال کنید. اگر بخواهید که کل تصویر را تغییر دهید، گزینه "Both" را انتخاب نمائید. شما می توانید به طور جداگانه فیلترهایی به پیش‌زمینه و پس زمینه اعمال کنید. کلیک روی دکمه کوچک گالری در صفحه ویرایش امکان انتخاب برای جایگزینی پیش‌زمینه و پس زمینه با یک تصویر موجود از کتابخانه تصویر دستگاه شما را فراهم می آورد. کلیک بر روی دکمه "Save & Share" عکس را در رول دوربین به طور اتوماتیک ذخیره می کند، و در عین حال گزینه های اشتراک گذاری به شما امکان اشتراک گذاری آسان عکس با دوستان و فیسبوک، توئیتر، اینستگرام و غیره را می دهد.

رابط کاربری نسبتاً یکنواخت آن ممکن است به شما را به نتیجه‌گیری اشتباهی برساند، ولی دوربین PIP در کاری که انجام می دهد بسیار خوب است. تمام آنچه به آن نیاز دارد یک کتابخانه متنوع تر از PIPها است، چرا که بقیه امکانات آن به اندازه کافی خوب هستند. گزینه های ویرایشی کاملا عالی هستند و حتی اگر نخواهید تا از گزینه های PIP نسبتاً ناجور آن استفاده کنید، باز هم این اپلیکیشن صرفاً به خاطر ویرایش متمایز پیش زمینه/پس زمینه‌اش ارزش یک دانلود را دارد.

دانلود برنامه PIP Camera برای اندروید دانلود برنامه PIP Camera برای اندروید


برای دریافت برنامه کلیک کنید