متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود بازی World War Z برای iOS


World War Z یکی از گرافیکی ترین، هیجان برانگیزترین و کم نظیرترین بازی های تفنگی و اکشن می باشد که بر اساس فیلمی با همین نام طراحی شده است و گرافیک و کیفیت آن شما را حیرت زده خواهد کرد!



صبح بخیر :

World War Z به فارسی (جنگ جهانی زد) یکی از گرافیکی ترین، هیجان برانگیزترین و کم نظیرترین بازی های تفنگی و اکشن می باشد که بر اساس فیلمی با همین نام طراحی شده است و گرافیک و کیفیت آن شما را حیرت زده خواهد کرد! داستان بازی از این قرار است که جری لین کارمند سازمان ملل متحد برای مقابله با یک بیماری عالم گیر که باعث تبدیل انسان ها به زامبی ها شده و تهدیدی برای ارتش ها و حکومت ها و فراتر از آن تهدیدی برای نژاد بشری است، دنیا را زیر پا می گذارد و …!

بازی ابتدا در فیلادلفیا آغاز می شود، پیش از آن که به نیوآرک، نیوجرسی و سپس به یک ناو هواپیمابر در دویست مایلی سواحل شرقی منتقل شود! از آنجا بازی با سفری طولانی به کره جنوبی، اسرائیل و در نهایت کاردیف ادامه می یابد و شما در نقش شخصیت اصلی بازی باید با از بین بردن زامبی ها، ماموریت های مختلف را پشت سر بگذارید. در ابتدای بازی فیلمی از یک مرکز فوق سری نمایش داده می شود که به صورت یکبارگی ساختمان منفجر شده و پس از آن شما با در دست داشتن یک تفنگ ظاهر می شوید! شما در انواع مکان های مختلف و واقعی از سطح شهرها از کشورهای مختلف با در دست داشتن تفنگ ها به از بین بردن زامبی ها مشغول می شوید و مراحل را یکی پس از دیگری تکمیل می نمایید.

اگر بخواهیم در مورد گرافیک، صداگذاری و گیم پلی بازی صحبت کنیم می توانیم اینگونه بیان کنیم که بازی با نهایت گرافیک و با موتورهای قدرتمند Unreal Engine طراحی گردیده و صداگذاریش حرف ندارد، آهنگ های هیجان انگیز، صدای طبیعی فریاد مردم و زامبی ها و صدای تیر اندازی بدون هیچ عیبی از کار درامده اند و بازی را بسیار ترسناک کرده اند و گیم پلی بازی آن قدر لذت بخش است که تقریبا به شما اجازه نم یدهد که از بازی خارج شوید!!!

برخی از ویژگی ها:
* بودن انواح سلاح های ویرانگر برای از بین بردن زامبی ها با قابلیت ارتقا
* دارا بودن تنظیمات برای انتخاب از میان روش های کنترل شخصیت بازی توسط بازیکن
* شامل بودن بیش از ۲۸ مرحله ی شگفت انگیز و متنوع و به دور از تکراری بودن
* تیراندازی و انجام ماموریت های مختلف در مکان ها و محیط هایی کاملا واقعی و مهیج
* گوش دادن به برنامه های رادیو، پاسخ دادن به ماشین ها و خواندن ایمیل سایر بازماندگان
* چندین نوع نبرد از جمله نبرد بدون سلاح و تیراندازی گسترده
* دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده به همراه جلوه های بصری بی نظیر

توجه: این بازی 2.99 دلاری فقط به مدت محدودی رایگان می باشد.

دانلود بازی World War Z برای iOS دانلود بازی World War Z برای iOS




ویدیو مرتبط :
World War Z - iOS Game Trailer - YouTube

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود بازی World of Tanks Blitz برای iOS


در این بازی اکشن و استراتژیک، به یک میدان جنگ تمام عیار وارد شوید.





صبح بخیر :
در این بازی اکشن و استراتژیک، به یک میدان جنگ تمام عیار وارد شوید. گفته میشود نسخه ی کامپیوتری این بازی، بیشتر از ۸۰ میلیون پلیر در سراسر جهان دارد. شما نیز میتوانید به این میدان عظیم وارد شوید و یک اکشن با کیفیت و جذاب را تجربه کنید.

ویژگی ها :

- دارای بیش از ۹۰ تانک شبیه سازی شده در ۴ کلاس مختلف

- دارای ۸ میدان جننگ عظیم به صورت سه بعدی

- دارای آموزش کامل و جزء به جزء

- بهینه شده برای آیفون ۵

دانلود بازی World of Tanks Blitz برای iOS




دانلود بازی World of Tanks Blitz برای iOS