متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود بازی Wings on Fire برای اندروید


Wings on Fire بازی هواپیمایی بال در آتش برای اندروید بوده که توسط استدیو بازی سازی Soner Kara طراحی و ساخته شده است. این بازی جذاب برای مشتاقانی که به سبک بازی هایی هواپیمایی علاقه دارند بسیار مهیج بوده است.





صبح بخیر :
Wings on Fire بازی هواپیمایی بال در آتش برای اندروید بوده که توسط استدیو بازی سازی Soner Kara طراحی و ساخته شده است. این بازی جذاب برای مشتاقانی که به سبک بازی هایی هواپیمایی علاقه دارند بسیار مهیج بوده است. با داشتن محیط گرافیکی زیبا و مناسب با توجه به حجم کم آن همگی نوید بازی مناسب را برای کسانی که گوشی با سیستم عامل های با ورژن بالا را ندارن را میدهد. شما در Wings on Fire باید خودتان را برای انجام ماموریت هایی بزرگ که به بمب گذاری خاک دشمن ختم میشود آماده کنید از طرفی باید مراقب آتش نگرفتن بالهای خدتان باشید زیرا آنها هم بی جوا به حمله شما نمی مانند. در طول این بازی شما با چالشی بزرگ روبه رو میشوید که تا حالا در هیچ بازی مثال ان را نخواهید دید.شما سه گزینه برای ادامه بازی خواهید داشت که به میزان مهمات سوخت و سلامتی شما تقسیم می شود.

ویژگی ها:
- به صورت کاملا رایگان
- پرواز در محیطی 3D فضایی واقع گرایانه
- وجود هواپیما های مختلف
- ماموریت هایی جذاب و کامل در سطح بالا و پس از موفقیت یالا رفتن رتبه
- مبارزه با کارفرمایان قدرتمند
- بالا رفتی و ارتقای درجه مدیران
- قابلیت به وز رسانی بازی در هر زمان ممکن
- موانع مختلف و متفاوت در هر مرحله

دانلود بازی Wings on Fire برای اندروید دانلود بازی Wings on Fire برای اندروید


برای دریافت برنامه کلیک کنید




ویدیو مرتبط :
نبرد آتش بار - Wings on Fire

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود بازی League of Angels - Fire Raiders برای اندروید


به لیگ فرشته‌ها خوش آمدید! به یکی از بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی بپیوندید! در کنار قهرمان‌ و فرشته‌ی موردعلاقه‌یتان وارد جنگ با دشمن شوید.





صبح بخیر :
به لیگ فرشته‌ها خوش آمدید! به یکی از بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی بپیوندید! در کنار قهرمان‌ و فرشته‌ی موردعلاقه‌یتان وارد جنگ با دشمن شوید. فرشته‌های خود را تعلیم دهید و اجازه دهید مسیر برای مبارزه باز شود. قدرت در دستان شماست. سلاح به دست گیرید و دشمن را نابود سازید.

تذکر: پس از نصب نیاز به دانلود دیتا است.

دانلود بازی League of Angels - Fire Raiders برای اندروید دانلود بازی League of Angels - Fire Raiders برای اندروید


برای دریافت برنامه کلیک کنید