متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود بازی War of Glory-1943 برای اندروید


جنگ میاد و می‌رود، اما آن چیزی که باقی می‌ماند جلال و شکوه هست! این برنامه یکی از جذاب‌ترین بازی‌های استراتژی هست. اگر از طرفداران بازی‌های مولتی‌پلیر هستید، این برنامه را از دست ندهید.





صبح بخیر :
جنگ میاد و می‌رود، اما آن چیزی که باقی می‌ماند جلال و شکوه هست! این برنامه یکی از جذاب‌ترین بازی‌های استراتژی هست. اگر از طرفداران بازی‌های مولتی‌پلیر هستید، این برنامه را از دست ندهید. ارتش خود را تعلیم دهید و از شهر خود در مقابل دشمن دفاع کنید. در مورد تکنولوژی‌های مختلف تحقیق و منابع مورد نیاز را جمع کنید.

تذکر: پس از نصب نیاز به دانلود دیتا است.

دانلود بازی War of Glory-1943 برای اندروید دانلود بازی War of Glory-1943 برای اندروید


برای دریافت برنامه کلیک کنید




ویدیو مرتبط :
اجرای بازی god of war بر روی اندروید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود بازی Call Of Modern War برای اندروید


Call Of Modern War یک بازی فوق العاده شبیه سازی موشک های جنگی می باشد که به شما حس و حال و قدرت واقعی این هواپیما های مدرن را می دهد.





صبح بخیر :
Call Of Modern War یک بازی فوق العاده شبیه سازی موشک های جنگی می باشد که به شما حس و حال و قدرت واقعی این هواپیما های مدرن را می دهد. آیا تاکنون تصور کرده اید که بتوانید از یک استراتژی هوشمندانه در نبرد های هوایی استفاده کنید؟ در این بازی نه تنها می توانید از راه استراتژی هوشندانه خود را به دشمنانتان نزدیک کنید بلکه می توانید با انواع سلاح های مخرب هواپیمای جنگی خود به مبارزه با آنها بپردازید. سلاح های بازی به گونه ای هستند که امکان نبرد در فاصله های دور و نزدیک را ممکن می سازند و تجربه واقعی مبارزه با جنگنده های مدرن را به شما خواهند داد.

برخی ویژگی ها:
- سلاح های متنوع و قدرتمند و قابل استفاده در هر موقعیت
- گرافیک سه بعدی و جذاب
- ۱۶ جنگنده مدرن واقعی
- محیط های زیبا درون بازی

دانلود بازی Call Of Modern War برای اندروید دانلود بازی Call Of Modern War برای اندروید


برای دریافت برنامه کلیک کنید