متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود بازی Star Legends برای اندروید


بازی نقش‌آفرینی افسانه‌ی ستاره را از دست ندهید. به صورت چندنفره و آنلاین بازی کنید. به میلیون‌ها بازیکن در دنیا بپیوندید و در ماجراجویی فضا شرکت کنید.





صبح بخیر :
بازی نقش‌آفرینی افسانه‌ی ستاره را از دست ندهید. به صورت چندنفره و آنلاین بازی کنید. به میلیون‌ها بازیکن در دنیا بپیوندید و در ماجراجویی فضا شرکت کنید. موجودات فضایی، آلوده‌ی شهاب‌های آسمانی شده‌اند و آزمایشگاه‌های علمی پیشرفته در دنیایی از رمز و راز غرق شده است. اسلحه‌ و کمربند نانوفیبر خود را بردارید و در میان ستارگان نام خود را برای همیشه در یادها حک کنید.

دانلود بازی Star Legends برای اندروید دانلود بازی Star Legends برای اندروید


برای دریافت برنامه کلیک کنید




ویدیو مرتبط :
دانلود بازی زیبای LEGO STAR WARS برای اندروید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود بازی Legends برای اندروید


این برنامه یک بازی فوتبال بی نظیر را با قابلیت های پاس دادن، شوت کردن و سنتر کردن در اختیار شما قرار می دهد و می توانید با تشکیل تیم خود و شرکت در مسابقات به پیروزی برسید و به یک قهرمان افسانه ایی مبدل شوید.





صبح بخیر :
این برنامه یک بازی فوتبال بی نظیر را با قابلیت های پاس دادن، شوت کردن و سنتر کردن در اختیار شما قرار می دهد و می توانید با تشکیل تیم خود و شرکت در مسابقات به پیروزی برسید و به یک قهرمان افسانه ایی مبدل شوید. این بازی محیط بازی فوق العاده و متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد و می توانید در لیگ های چند ساختاری شرکت کنید.

امکانات:
ـ بازی فوتبال هیجان انگیز و سرگرم کننده.
ـ در این بازی فوتبال برنده لیگ باشید و یک اسطوره شوید.
ـ تیم خود را تشکیل بدهید و آن را مدیریت کنید.
ـ بازیکنهای جدید را پیدا کرده و جمع آوری کنید تا یک تیم قهرمان بسازید.
ـ تیم خود را هدایت کنید تا پیروز شود.
ـ به بازیکنهای خود آموزش بدهید تا روشهای جدید را برای پیروزی یاد بگیرند.

دانلود بازی Legends برای اندروید دانلود بازی Legends برای اندروید


برای دریافت برنامه کلیک کنید