متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود بازی Shades برای iOS


اگر بخواهیم توصیف دقیق تری از Shades داشته باشیم باید آن را در دسته‌ی بازی های فکری اعتیادآورد دسته‌بندی کنیم. بازی‌ای که پس از شروع آن دست کم روزی یک بار سراغ آن خواهید رفت.



صبح بخیر :

اگر بخواهیم توصیف دقیق تری از Shades داشته باشیم باید آن را در دسته‌ی بازی های فکری اعتیادآورد دسته‌بندی کنیم. بازی‌ای که پس از شروع آن دست کم روزی یک بار سراغ آن خواهید رفت. اما از سوی دیگر اگر چه در شروع با یک بازی ساده طرف هستید، اما روند دشوارشدن سریع طی می‌شود و سرعت ردکردن مراحل به تدریج کم‌تر از پیش می‌شود. از این رو طی‌کردن مراحل نه تنها نیاز به سوزاندن فسفر، که به خرج‌کردن صبر و حوصله نیز نیاز دارد.

هدف در Shades کنار هم چیدن بلوک‌های شبیه به همدیگر است. هر گاه یک ردیف از بلوک‌های همرنگ بتوانید درست کنید شاهد پاک‌شدن آن ردیف و خلوت‌ترشدن محیط خواهید بود. درست شبیه به تجربه‌ای که در بازی نوستالوژیک Tetris داشتیم. همانند Tetris در Shades نیز نباید اجازه دهید بلوک‌ها صفحه را پر کنند و جایی برای فرودآمدن بلوک های بیشتر نباشد.

توجه: این بازی 1.99 دلاری به مدت یک هفته رایگان می باشد.

دانلود بازی Shades برای iOS دانلود بازی Shades برای iOS




ویدیو مرتبط :
دانلود تمام بازی های آندروید و ios رایگان+بازی اندروید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود Clash of Clans بازی محبوب iOS


Clash of Clans بازی جدید و فوق العاده زیبای آنلاین در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل iOS می باشد که با دارا بودن امتیاز ۴.۸ از ۵ در اپ استور از پرطرفدارترین بازی های iOS به شمار می رود که به صورت رایگان عرضه شده است.

 
 
 
 
  صبح بخیر: Clash of Clans بازی جدید و فوق العاده زیبای آنلاین در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل iOS می باشد که با دارا بودن امتیاز ۴.۸ از ۵ در اپ استور از پرطرفدارترین بازی های iOS به شمار می رود که به صورت رایگان عرضه شده است.



در این بازی شما باید با ابزارهای در دسترس یک دهکده ی منحصر به فرد را بسازید، آن را رونق ببخشید و در جنگ های مختلف بر دهکده های دیگر مغلوب شوید و در جنگ های مختلف بین قبایل با پیروزی بیرون آیید. شما این امکان را در اختیار دارید که دهکده و امپراطوری خود را با سلیقه ی خودتان بنا کنید. البته بنای دهکده به این آسانی ها هم نیست چرا که در هنگام کمبود ابزارها، دشمنان مختلف به شما حمله ور می شوند که باید با استراژیتان آن ها را سرکوب کنید.



در بازی فوق، اگر از پایه ساختمان های خود را اصولی بچینید و دیوار ها را درست تعبیه کنید، بدون شک دشمن رو ناکام خواهید گذاشت و البته در حمله هم همین طور است، برنده یا بازنده بودن شما در یک نبرد تماما به فکر استراتژیک در حمله شما بستگی دارد. بازی به صورت کاملا آنلاین صورت می پذیرد و اگر شما را به خودش وابسته نکند و به گونه ای معتاد ان نشوید، شانس اورده اید! شما در بازی با انواع دهکده ها روبرو هستید و با دیگر کاربران جهان به رقابت می پردازید و تجربه ی اعیتادآورترین و مهیج ترین بازی استراتژیک را در آیفون یا آیپد خود به ارمغان خواهید آورد.

برخی از ویژگی های بازی فوق العاده ی Clash of Clans اندروید:

* امکان ساخت دهکده ای منحصر به فرد و سفارشی توسط بازیکن

* امکان نبرد با کاربران آنلاین دیگر و دریافت امتیاز برای باز کردن آیتم ها

* امکان دفاع از دهکده با ابزارهایی همچون توپ ها، برج ها، خمپاره ها، بمب ها، تله ها و دیوارها

* امکان مبارزه با پادشاه جن در مبارزات حماسی مختلف

* امکان بازی به صورت مولتی پلیر و چند نفره با دوستان

* امکان خرید تجهیزات مختلف با جمع آوری امتیاز با پیروزی در نبردها

* دارا بودن گرافیک مطلوب اچ دی به همراه صداگذاری حرفه ای

لینک iTunes برای دانلود