متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود بازی Rope Fly 3 برای اندروید


پرواز با طناب یکی از بهترین بازی های سال و چالش برانگیزترین آن ها می باشد. این بازی به عنوان یکی از اعتیاد آورترین آنها شناخته شده است. در این بازی قبل از غروب آفتاب باید از روی تمامی ساختمان های شهر پریده و مراحل رکورد خود را بهبود بخشید.





صبح بخیر :
بازی Rope Fly 3 یا به فارسی "پرواز با طناب" یک بازی برای سیستم عامل اندروید می باشد که در سال ۲۰۱۴ توسط کمپانی Djinnworks E.U طراحی و وارد بازار بازی های جهان شد. این بازی در بین بازی های سبک سرگرمی قرار گرفته است و با دانلود بیش از ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ بار توسط کاربران اندرویدی جایگاه ویژه ای را داراست.

پرواز با طناب یکی از بهترین بازی های سال و چالش برانگیزترین آن ها برای اندروید می باشد. این بازی با طرفداران فوق العاده بالایی که دارد به عنوان یکی از اعتیاد آورترین آنها شناخته شده است. در این بازی قبل از غروب آفتاب باید از روی تمامی ساختمان های شهر پریده و مراحل رکورد خود را بهبود بخشید.

برخی از ویژگی ها:
- جزء بهترین بازی های اندروید
- امکان رقابت آنلاین با دیگر بازیکنان جهان
- امکان ثبت رکورد
- گیم پلی اعتیاد آور
- بازی بی پایان و بدون تلیغات

دانلود بازی Ropen Fly 3 برای اندروید دانلود بازی Ropen Fly 3 برای اندروید


برای دریافت برنامه کلیک کنید




ویدیو مرتبط :
تریلری از بازی Cut the Rope 2 اندروید + دانلود !

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود بازی Cut the Rope 2 برای اندروید


بله شاید شما نیز از کاربرانی هستید که علاقه مند به بازی های برش طناب بوده باشید و در جریان بوده باشید که مدت ها قبل خبر منتشر شدن نسخه ی دوم بازی کات د روپ برای سیستم عامل های اندروید و آی اُ اس به گوشتان رسیده باشد!

 
 
 
 
  صبح بخیر: بله شاید شما نیز از کاربرانی هستید که علاقه مند به بازی های برش طناب بوده باشید و در جریان بوده باشید که مدت ها قبل خبر منتشر شدن نسخه ی دوم بازی کات د روپ برای سیستم عامل های اندروید و آی اُ اس به گوشتان رسیده باشد!



در نسخه ی دوم این بازی نیز همانند نسخه های یگر می بایستی که با بریدن ریسمان متصل به آبنبات، آن را در دهان آبنبات خور بامزه ی بازی بیندازید و البته در مراحل مختلف این کار، ستاره های موجود را جمع آوری، موانع گسترده را پشت سر و دشمنان را برای دزدیدن آبنبات ناکام بگذارید!

در نسخه ی دوم بازی طناب را ببر شخصیت های جدید، عناصر جدید، ماموریت های جدید و فوق العاده و محیط های متنوع همگی روح تازه ای به بازی برش طناب داده اند و آن را به همه ی کاربران دوستدار بازی های فکری پیشنهاد می دهیم!



برخی از ویژگی های بازی Cut the Rope 2 اندروید :

* شامل بودن ۱۲۰ مرحله ی کاملا متنوع برای جمع آوری آب نبات

* ملاقات با شخصیت های جدید برای کمک به شما در سفر غیر منتظره

* بودن انواع عناصر جدید در بازی مانند اسلحه، فنجان، راکت ها و آب

* طراحی شده بر اساس قوانین فیزیک برای تجربه ی بازی ای متفاوت

* امکان بریدن طناب های متصل به آبنبات با یک لمس و کشیدن انگشت

* جمع آوری ستاره های موجود در اطراف طناب های متصل به آب نبات

* دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده نسبت به حجم بسیار کم خود

* رایگان بودن و نداشتن هیچگونه تبلیغات و بدون نیاز به اینترنت و بازی به صورت آفلاین

* امکان به اشتراک گذاری تصاویر و امتیازات در شبکه اجتماعی فیسبوک

برای دریافت برنامه کلیک کنید