متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود بازی Real Drum برای اندروید


امروز قصد معرفی یکی از بهترین نرم افزارهای درام اندرویدی با نام Real Drum را داریم که تا به این لحظه بیش از ۵۰ میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و از محبوب ترین ها به شمار می رود.





صبح بخیر :
همانطور که مستحضرید کلمه ی درام و به انگلیسی Drum مجموعه ای از طبل ها، سنج ها و یا سازهای کوبه ای را می گویند که با قرار گرفتن در کنار یکیدیگر یک ساز واحد را تشکیل می دهند و در موسیقی های جاز، راک و پاپ کاربرد دارد و اما امروز قصد معرفی یکی از بهترین نرم افزارهای درام اندرویدی با نام Real Drum را داریم که تا به این لحظه بیش از ۵۰ میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و از محبوب ترین ها به شمار می رود. با نصب و اجرای این برنامه برروی دستگاه اندرویدی خود می توانید یک درام واقعی را در صفحه نمایش به ارمغان بیاورید و به نواختن دارم بپردازید و یک برنامه درام واقعی را تجربه کنید. اگر از کاربرانی هستید که به دنبال یک برنامه سرگرم کننده درام هستید به هیچ وجه برنامه Real Drum را از دست ندهید.

ویژگی ها:
* شامل ۱۳ پد، ۱۹ صدا، دوازده backing track songs و…
* حالت ضبط برای ذخیره ی درام نواخته شده توسط شما
* شامل ۶۰ نمونه مختلف از ریتم ها با حالت آموزش
* ابزارهای ضربه، باس، دام، تام، طبقه، سنج، سلام و…
* در اختیار قرار دادن ویزگی های دیگر که عالی هستند.

دانلود بازی Real Drum برای اندروید دانلود بازی Real Drum برای اندروید


برای دریافت برنامه کلیک کنید




ویدیو مرتبط :
دانلود برنامه تغییر گرافیک بازی Real Racing 3 برای اندروید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود بازی Real Racing 3 برای اندروید


بی شک Real Racing 3 گرافیکی ترین، محبوب ترین و هیجان برانگیزترین بازی سبک اتومبلیرانی و Racing طراحی شده توسط کمپانی مشهور EA Mobile برای انواع سیستم عامل می باشد که تجربه ی بهترین بازی ماشین مسابقه ای را برای شما به ارمغان می آورد.





صبح بخیر :
بی شک Real Racing 3 گرافیکی ترین، محبوب ترین و هیجان برانگیزترین بازی سبک اتومبلیرانی و Racing طراحی شده توسط کمپانی مشهور EA Mobile برای انواع سیستم عامل می باشد که تجربه ی بهترین بازی ماشین مسابقه ای را برای شما به ارمغان می آورد. این کمپانی با عرضه ی نسخه های اول و دوم بازی فوق برای سیستم عامل های ویندوز، آیفون و اندروید با استقبال بی نظیری روبرو شد و در نهایت نسخه ی سوم را منتشر کرد تا به همه بگوید که همیشه پیشتاز، برنده و بهترین است! نسخه ی سوم بازی Real Racing 3 تمام اتومبیل های کمپانی های مشهور  پورشه، لامبورگینی، آئودی و بوگاتی را شامل می شود و این قابلیت را دارد که با دوستان خود به صورت آنلاین و در مسابقه ای هیجان آور به رقابت بپردازید و نهایت هیجان را احساس کنید! ماشین ها و جاده ها در بالاترین کیفیت ممکن و به صورت واقعی طراحی شده اند و این بازی به طور کلی هیچ جایی را برای صحبت باقی نگذاشته و همه را میخکوب خود کرده است!

برخی از ویژگی ها:
* بیش از ۹۰۰ رویداد مانند مسابقات جام و رقابت های یک نفری
* در اختیار قرار دادن ۴۵ اتومبیل خارق العاده و شگفت انگیز
* امکان بازی با دوستان در سراسر دنیا به صورت مولتی پلیر
* دارا بودن کیفیت اچ دی

دانلود بازی Real Racing 3 برای اندروید دانلود بازی Real Racing 3 برای اندروید


برای دریافت برنامه کلیک کنید