متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود بازی Moto X Dirt Bike برای iOS


شما در این بازی راننده موتور مسابقه ای خواهید بود و در مکان های مختلف موتور سواری خواهید کرد. شما باید مهارت های خود را در این بازی به نمایش بگذارید و امتیاز زیادی بدست بیاورید تا بتوانید موتورهای قوی تری را بخرید.



صبح بخیر :

بازی های موتور سواری در آیفون و آیپد طرفداران زیادی دارند و بازی Dirt Bike Stunt Mania هم از این قاعده مستثنی نیست. شما در این بازی راننده موتور مسابقه ای خواهید بود و در مکان های مختلف موتور سواری خواهید کرد. شما باید مهارت های خود را در این بازی به نمایش بگذارید و امتیاز زیادی بدست بیاورید تا بتوانید موتورهای قوی تری را بخرید.




ویدیو مرتبط :
بازی Dirt Bike (آیفون 5)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود بازی Bike Baron برای iOS


داستان بازی به این شکل است که شما به عنوان بک پیک موتوری همراه با گربه ای سوار بر ترک، یک موتورسیکلت دارید و اختیار گاز و ترمز همراه امکان عقب یا جلو رفتن در دست شما است و باید از موانع مختلف بگذرید تا به خط پایان برسید.



صبح بخیر :

Bike Baron بازی بسیار زیبا، جذاب و البته بسیار پرطرفداری است. داستان بازی به این شکل است که شما به عنوان بک پیک موتوری همراه با گربه ای سوار بر ترک، یک موتورسیکلت دارید و اختیار گاز و ترمز همراه امکان عقب یا جلو رفتن در دست شما است و باید از موانع مختلف بگذرید تا به خط پایان برسید. این بازی از نظر کیفیت اجرا مقام اول را نصیب خود کرده است. این بازی گرافیک زیبایی دارد و حجم آن هم کم است. پیشنهاد می کنیم این بازی را دانلود کنید و از آن لذت ببرید.

ویژگی ها:
- گرافیک زیبا و با کیفیت
- پشتیبانی از آیفون 5، آیپاد تاچ 5
- پشتیبانی از Retina
- 300 مرحله جذاب و سرگرم کننده
- امکان ثبت امتیاز در Game Center

توجه: این بازی 0.99 دلاری فقط به مدت محدودی رایگان می باشد.

دانلود بازی Bike Baron برای iOS دانلود بازی Bike Baron برای iOS