متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود بازی Money Or Death برای اندروید


ماری در کمین شما نشسته است. تا به راحتی پول ها را جمع نکنید این مار شوخی ندارد برایش فرق نمیکند. که شما که هستید گدا هستید یا پولدار همه را به یک چشم میبیند.





صبح بخیر :
یکی از بهترین بازی های سبک و کم حجم و هیجانی می باشد که طرفدارا بیشماری در جای جای دنیا دارد. اولین سئوالی که در ذهن به نظر می رسد این است آیا حاظر هستید بخاطر پول آن هم دلار آمریکا جان خود را به خطر بیندازید؟ آیا پول را زیاد دوست میدارید؟ آیا دنیا شما دنیایی از پول ساخته شده است؟ و... بله این بازی به این گونه طراحی شده است که مراحلی ترتیب داده شده است بی نهایت برای جمع آوری پول اما باید خاطر نشان شد. که ماری در کمین شما نشسته است. تا به راحتی پول ها را جمع نکنید این مار شوخی ندارد برایش فرق نمیکند. که شما که هستید گدا هستید یا پولدار همه را به یک چشم میبیند.

ویژگی ها:
- صدا و گرافیکی واقعی
- انواع اقسام مارهای خطرناک
- یک قمار سرگرم کننده ولی قماری بر روی زندگیتان

دانلود بازی Money Or Death برای اندروید دانلود بازی Money Or Death برای اندروید


برای دریافت برنامه کلیک کنید




ویدیو مرتبط :
دانلود بازی اندروید -دانلود نرم افزار اندروید=p30app.co

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود بازی Death Moto 2 برای اندروید


موتور مرگ ۲ در سال ۲۰۱۴ توسط کمپانی ICLOUDZONE GAMES طراحی و وارد بازار بازی های جهان شد. بازی Death Moto 2 در بین بازی های سبک استراتژیک، فکری و ماجرایی قرار گرفته است.





صبح بخیر :
بازی Death Moto 2 یا به فارسی «موتور مرگ ۲» یک بازی برای سیستم عامل اندروید می باشد که در سال ۲۰۱۴ توسط کمپانی ICLOUDZONE GAMES طراحی و وارد بازار بازی های جهان شد. بازی Death Moto 2  در بین بازی های سبک استراتژیک، فکری و ماجرایی قرار گرفته است و با دانلود بیش از ۵,۰۰۰,۰۰۰ بار توسط کاربران اندرویدی جایگاه ویژه ای را داراست.شما در این بازی با موتور وارد دنیای عجیبی میشوید، دنیایی که پر از زامبی های عجیب هستن و باید با آنها مبارزه کنید.

ویژگی ها:
- سرعت همراه با هیجان و وحشت
- گرافیک خیره کننده



برای دریافت برنامه کلیک کنید