متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود بازی Gas Tycoon برای iOS


بازی های ژانر پازل در بین کاربران اپل محبوبیت بالایی دارند، بازی هایی که با تست کردن هوش و ذکاوت شما، شما را ساعت ها درگیر حل کردن پازل های مختلف می کنند.



صبح بخیر :

بازی های ژانر پازل در بین کاربران اپل محبوبیت بالایی دارند، بازی هایی که با تست کردن هوش و ذکاوت شما، شما را ساعت ها درگیر حل کردن پازل های مختلف می کنند.

بازی Gas Tycoon 3 یکی از بازی های زیبای در ژانر پازل است که در این بازی شما باشد با حل کردن پازل های مختلف در ۱۷۵ مرحله به نقاط مختلف گاز رسانی کنید.

توجه: این بازی 2.99 دلاری فقط به مدت محدودی رایگان می باشد.

دانلود بازی Gas Tycoon برای iOS دانلود بازی Gas Tycoon برای iOS




ویدیو مرتبط :
دانلود تمام بازی های آندروید و ios رایگان+بازی اندروید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود بازی Air Tycoon 2 برای iOS


اگر طرفدار بازی های مدیریتی و بخصوص بازی های مربوط به هواپیما و پرواز بوده باشید، حتما نسخه پیشین این بازی جذاب را تجربه کرده اید. حال نیز شما میتوانید مدیریت یک فرودگاه را بر عهده بگیرید و با نظارت بر روی پروازها و... به یک مدیر نمونه تبدیل شوید.



صبح بخیر :

اگر طرفدار بازی های مدیریتی و بخصوص بازی های مربوط به هواپیما و پرواز بوده باشید، حتما نسخه پیشین این بازی جذاب را تجربه کرده اید. حال اینبار نیز شما میتوانید در نسخه ی دوم، مدیریت کامل یک فرودگاه را بر عهده بگیرید و با نظارت بر روی پرواز ها و کیفیت خدمات، به یک مدیر نمونه تبدیل شوید.

ویژگی ها:
- دارای ۱۲۸ هواپیمای مختلف
- دارای ۴۵۰ فرودگاه شبیه سازی شده از سراسر جهان
- قابلیت ارتقا ، خرید و فروش انواع آیتم ها، هواپیماها و تجهیزات
- بهینه شده برای آیفون ۵

دانلود بازی Air Tycoon 2 برای iOS دانلود بازی Air Tycoon 2 برای iOS