متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود بازی Farm Heroes Saga برای اندروید


این بازی دارای سبکی شبیه به همان بازیست اما به جای سر و کار داشتن با آب نبات ها این بار با میوه های خوشمزه سر و کار دارید! به نیروهای قهرمانان مزرعه بپوندید و جلوی Rancid the Raccoon بایستید و نگذارید میوه های مزرعه را خراب کند!





صبح بخیر :
Farm Heroes Saga یا به فارسی قهرمانان مزرعه حماسه یک بازی جدید با گیم پلی اعتیادآور و گرافیک عالی از King back in action سازندگان بازی پرطرفدار Candy Crush Saga مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که به صورت رایگان عرضه شده و با بیش از ۱۰۰ میلیون دانلود از گوگل پلی در صدر برترین و محبوب ترین بازی های اندرویدی قرار دارد! این بازی دارای سبکی شبیه به همان بازیست اما به جای سر و کار داشتن با آب نبات ها این بار با میوه های خوشمزه سر و کار دارید! به نیروهای قهرمانان مزرعه بپوندید و جلوی  Rancid the Raccoon بایستید و نگذارید میوه های مزرعه را خراب کند!

در بازی Farm Heroes Saga شما در نقش یک بازیکن باید میوه های خوشمزه ی مختلف از جمله توت فرنگی، سیب و غیره را با لمس کردن کنار همدیگر قرار دهید و آن ها را از بین ببرید و به جمع اوری امتیاز بپردازید و ساعت ها خود را سرگرم سازید.

برخی از ویژگی ها:
* جمع آوری انواع میوه های مختلف برای افزایش امتیاز توسط شما
* امکان بازی و رقابت با دوستان و کاربران جهانی برای تجربه بهترین بازی انلاین
* بودن انواع قدرت یو پی اس های ویژه برای به دست آوردن و استفاده از آن ها
* دارا بودن گرافیک خیره کننده ی اچ دی نسبت به حجم کم خود + صداگذاری مهیج

دانلود بازی Farm Heroes Saga برای اندروید دانلود بازی Farm Heroes Saga برای اندروید


برای دریافت برنامه کلیک کنید




ویدیو مرتبط :
ویدیو انیمیشن كوتاهى از farm heroes saga

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود بازی Heroes Charge برای اندروید


از بین صدها قهرمان کاراکتر مورد علاقه خود را انتخاب کنید و به جنگ با دشمنان خود به پردازید یا با استفاده از شبکه های اجتمایی با دوستان خود گروهی تشکیل دهید و به بازی بپردازید.





صبح بخیر :
Heroes Charge به فارسی حمله قهرمانان، یک بازی آنلاین با گیم پلی عالی و گرافیک خیره کننده در سبک نقش آفرینی می باشد. در Heroes Charge از بین صدها قهرمان کاراکتر مورد علاقه خود را انتخاب کنید و به جنگ با دشمنان خود به پردازید یا با استفاده از شبکه های اجتمایی با دوستان خود گروهی تشکیل دهید و به بازی بپردازید.

با پیشرفت در بازی فوق سکه و امتیازاتی دریافت می کنید که با استفاده از آنها می توانید ایتم های مختلفی مانند سلاح ها و …خریداری کنید که با استفاده از آن ها می توانید کارکتر خود را قوی و قوی تر کنید تا بهتر بتوانید دشمنان خود را شکست دهید. با دوستان خود به بازی بپردازید و اگر دوست داشتید از سکه ها یا امتیازات خود به هدیه کنید.

برخی از ویژگی ها:
- امکان بازی در محیط کاملا آنلاین
- به اشتراک گذاشتن منابع خود با دوستان
- دارا بود 10 ها کارکتر مختلف
- امکان شخصی سازی کاراکتر خود و اشتراک گذاری وضعیت آن
- امکان استفاده از قدرت های یو پی اس (UPS)

دانلود بازی Heroes Charge برای اندروید دانلود بازی Heroes Charge برای اندروید


برای دریافت برنامه کلیک کنید