متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود بازی Epic Defense - Origins برای اندروید


یکی از متفاوت‌ترین بازی‌ها از نوع برج مراقبتی را از دست ندهید. در این برنامه لازم است دشمنان را از بین ببرید و سکه‌ بدست آوردید تا آن‌ها را صرف ساختن برج‌های جدید کنید.





صبح بخیر :
یکی از متفاوت‌ترین بازی‌ها از نوع برج مراقبتی را از دست ندهید. در این برنامه لازم است دشمنان را از بین ببرید و سکه‌ بدست آوردید تا آن‌ها را صرف ساختن برج‌های جدید کنید.

ویژگی‌ها:
- بازی هیجان‌انگیز و جالب
- مهم بودن سه المان آتش، یخ و طوفان برای دفاع
- دارای نقشه‌ی بزرگ بازی همراه با ۴ سناریو، ۱۲ منطقه و ۶۰ مرحله

دانلود بازی Epic Defense - Origins برای اندروید دانلود بازی Epic Defense - Origins برای اندروید


برای دریافت برنامه کلیک کنید




ویدیو مرتبط :
بازی آنلاین حماسه دفاع (epic-defense )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود بازی Epic Defense برای اندروید


Epic Defense نام بازی جذاب در سبک بازی دفاع از قلعه برای اندروید بوده که ناشر آن شرکت DreamStudio است. داستان بازی در یک دنیای خیالی و جادوئی روایت می شود، جایی که دو نژاد Terran و Orc به سختی با یکدیگر در حال نبرد هستند.





صبح بخیر :
Epic Defense نام بازی جذاب در سبک Tower Defense یا همان دفاع از قلعه برای اندروید بوده که ناشر آن شرکت DreamStudio است. داستان بازی در یک دنیای خیالی و جادوئی روایت می شود، جایی که دو نژاد Terran و Orc به سختی با یکدیگر در حال نبرد هستند تا هر یک، امپراطوری خود را گسترده تر کرده و بر جهان حکومت کنند. گروهی که از وضعیت کنونی رضایت ندارند، Orc ها هستند و به همین دلیل نیز اولین حمله از طرف این نژاد ترتیب داده شده و جنگی بزرگ به راه انداخته می شود. اوضاع حملات در Epic Defense به خوبی و به نفع شما پیش نمی رود و مجبور می شوید تا در قلعه تان بمانید و جلوی حملات پی در پی و متعدد Orc ها را با ساختمان ها و نیرو های نظامی بگیرید.

به طور کلی این بازی دارای 21 مرحله چالش انگیز، 2 عدد Mode به همراه 3 سطح سختی ( Hard, Normal و Easy ) است که به کاربر قدرت انتخاب کامل می دهند. هیچ یک از بخش ها و مراحل Epic Defense نیازی به پول واقعی ندارند و بازی به صورت کاملا Free عرضه شده است. برای دفاع از قله نیز به سلاح های کلاسیک بر روی برجک هایتان دارید و با پیشروی در مراحل، سطح این سلاح های افزایش می یابند و مدرن تر می شوند. ولی باید توجه داشته باشید که قدرت و سرعت عمل دشمن نیز بدون هیچ توقفی افزایش می یابد و برای کنترل آن ها باید مهارت های زیادی را در این زمینه کسب نمایید. گرافیک Epic Defense به صورت HD و سه بعدی ساخته شده و از جلوه های ویژه تصویری نسبتا خوبی در آن به کار گرفته شده است تا کاربر با محیطی جدید و متفاوت از دنیای جادوئی را در گوشی یا تبلت اندرویدی خود تجربه کند.

دانلود بازی Epic Defense برای اندروید دانلود بازی Epic Defense برای اندروید


برای دریافت برنامه کلیک کنید