متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود بازی Endless Run Magic Stone برای اندروید


اگر به بازی از نوع مبارزه‌ای علاقه‌مندید، برنامه‌ی Endless Run Magic Stone را از دست ندهید. در محیط جالب بازی از موانع عبور کرده و سکه‌ها را جمع کنید. از میان جنگل، قصر و... عبور نمایید و با دشمنان روبرو شوید.





صبح بخیر :
اگر به بازی از نوع مبارزه‌ای علاقه‌مندید، برنامه‌ی Endless Run Magic Stone را از دست ندهید. در محیط جالب بازی از موانع عبور کرده و سکه‌ها را جمع کنید. از میان جنگل، قصر و... عبور نمایید و با دشمنان روبرو شوید. ماموریت شما پیدا کردن صخره‌ی جادویی است تا دنیا را از دست شیاطین نجات دهید.

ویژگی‌ها:
- بازی رایگان
- کنترل آسان بازی
- گرافیک زیبای سه‌بعدی
- دارای ۴ محیط متفاوت
- دارای دو شخصیت متفاوت زن و مرد
- به روز رسانی سلاح از طریق جمع کردن جایزه‌ها

دانلود بازی Endless Run Magic Stone برای اندروید دانلود بازی Endless Run Magic Stone برای اندروید


برای دریافت برنامه کلیک کنید




ویدیو مرتبط :
بازی اندروید Endless Blitz

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود بازی محبوب Temple Run 2 اندروید


بازی Temple Run یکی از آن بازی‌های رکوردزنی است که در آن مرحله‌ای برای رد کردن وجود ندارد! بلکه شما باید در یک مسیر پیچ‌ در پیچ از دست غول‌ها فرار کنید، هرچه بتوانید مسافت بیشتری را از دست آن‌ها فرار کنید نهایتاً‌ امتیاز بالاتری به‌دست خواهید آورد.

 
 
 
 
  صبح بخیر: بازی Temple Run یکی از آن بازی‌های رکوردزنی است که در آن مرحله‌ای برای رد کردن وجود ندارد! بلکه شما باید در یک مسیر پیچ‌ در پیچ از دست غول‌ها فرار کنید، هرچه بتوانید مسافت بیشتری را از دست آن‌ها فرار کنید نهایتاً‌ امتیاز بالاتری به‌دست خواهید آورد.

نسخه‌ی اول این بازی تا مدت‌ها جزء جذاب‌ترین بازی‌های رکوردزنی بود و حالا نسخه ۲ این بازی با تغییراتی هیجان‌انگیز منتشر شده است. برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 دانلود بازی محبوب Temple Run 2 اندروید