متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود بازی Drag Racing II برای اندروید


Drag Racing یکی از بهترین و زیباترین بازی های مسابقه ماشین در اندروید می باشد که از سبک خاصی برخوردار می باشد. در این بازی زیبا باید با انتخاب یک ماشین وارد مسابقه شوید و با تعویض دنده در زمان مناسب حریف خود را شکست دهید.





صبح بخیر :
Drag Racing یکی از بهترین و زیباترین بازی های مسابقه ماشین در اندروید می باشد که از سبک خاصی برخوردار می باشد. در این بازی زیبا باید با انتخاب یک ماشین وارد مسابقه شوید و با تعویض دنده در زمان مناسب حریف خود را شکست دهید. با گذشت مراحل و مسابقات بیشتر با پول بدست آمده خود می توانید ماشین خود را اسپورت کنید و یا یک ماشین جدید بخرید! در این پست نسخه اصلی بازی به همراه نسخه پول بی نهایت را آماده کرده ایم تا در طول مراحل بازی دچار مشکل نشوید.

ویژگی ها:
- وجود بیشتر ماشین های اسپورت معروف دنیا
- گیم پلی بسیار جذاب
- شبیه سازی صدای موتور ماشین ها
- تعویض دنده در زمان مناسب و سرعت بیشتر
- گرافیک قابل قبول

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید!

دانلود بازی Drag Racing II برای اندروید دانلود بازی Drag Racing II برای اندروید


برای دریافت برنامه کلیک کنید




ویدیو مرتبط :
دانلود برنامه تغییر گرافیک بازی Real Racing 3 برای اندروید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود بازی Real Racing 3 برای اندروید


بی شک Real Racing 3 گرافیکی ترین، محبوب ترین و هیجان برانگیزترین بازی سبک اتومبلیرانی و Racing طراحی شده توسط کمپانی مشهور EA Mobile برای انواع سیستم عامل می باشد که تجربه ی بهترین بازی ماشین مسابقه ای را برای شما به ارمغان می آورد.





صبح بخیر :
بی شک Real Racing 3 گرافیکی ترین، محبوب ترین و هیجان برانگیزترین بازی سبک اتومبلیرانی و Racing طراحی شده توسط کمپانی مشهور EA Mobile برای انواع سیستم عامل می باشد که تجربه ی بهترین بازی ماشین مسابقه ای را برای شما به ارمغان می آورد. این کمپانی با عرضه ی نسخه های اول و دوم بازی فوق برای سیستم عامل های ویندوز، آیفون و اندروید با استقبال بی نظیری روبرو شد و در نهایت نسخه ی سوم را منتشر کرد تا به همه بگوید که همیشه پیشتاز، برنده و بهترین است! نسخه ی سوم بازی Real Racing 3 تمام اتومبیل های کمپانی های مشهور  پورشه، لامبورگینی، آئودی و بوگاتی را شامل می شود و این قابلیت را دارد که با دوستان خود به صورت آنلاین و در مسابقه ای هیجان آور به رقابت بپردازید و نهایت هیجان را احساس کنید! ماشین ها و جاده ها در بالاترین کیفیت ممکن و به صورت واقعی طراحی شده اند و این بازی به طور کلی هیچ جایی را برای صحبت باقی نگذاشته و همه را میخکوب خود کرده است!

برخی از ویژگی ها:
* بیش از ۹۰۰ رویداد مانند مسابقات جام و رقابت های یک نفری
* در اختیار قرار دادن ۴۵ اتومبیل خارق العاده و شگفت انگیز
* امکان بازی با دوستان در سراسر دنیا به صورت مولتی پلیر
* دارا بودن کیفیت اچ دی

دانلود بازی Real Racing 3 برای اندروید دانلود بازی Real Racing 3 برای اندروید


برای دریافت برنامه کلیک کنید