متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود بازی Dr. Panda’s Restaurant 2 برای iOS


به رستوران دکتر پاندا بیایید و غذاهای خوشمزه برای میهمانان تهیه کنید. در بازی فانتزی و جالب Dr. Panda’s Restaurant 2 که بیشتر برای کودکان مناسب است.



صبح بخیر :

به رستوران دکتر پاندا بیایید و غذاهای خوشمزه برای میهمانان تهیه کنید. در بازی فانتزی و جالب  Dr. Panda’s Restaurant 2 که بیشتر برای کودکان مناسب است پختن و تهیه غذاهای مختلف از طریق انجام MiniGame های جذاب وسرگرم کننده فراهم شده و ده نوع غذا و نوشیدنی مختلف در آن وجود دارد. تمام عملیات پوست کندن، خرد کردن، برش زدن، سرخ کردن، پختن و همچنین زیباسازی اتاق غذاخوری، تمیز کردن میزغذا و جمع کردن آشغال ها در این بازی انجام می گیرد. این بازی نسخه دوم بازی پرطرفدار رستوران دکتر پاندا می باشد.

توجه: این برنامه 2.99 دلاری فقط به مدت محدودی رایگان می باشد.

دانلود بازی Dr. Panda’s Restaurant 2 برای iOS دانلود بازی Dr. Panda’s Restaurant 2 برای iOS




ویدیو مرتبط :
Dr. Panda's Hospital - Free

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود بازی Assassin's Creed Pirates برای iOS


در این بازی شما در نقش کاپیتان کشتی دزدان دریایی قرار خواهید گرفت و باید برای به دست آوردن گنجینه‌های ارزشمند و همچنین سلطه بر کارائیب، دشمنان و کشتی‌های دیگر را نابود کنید.



صبح بخیر :

همان‌طور که می‌دانید پس از عرضه‌ی دو بازی فوق‌العاده‌ی Assassin’s Creed III و Assassin’s Creed IV: Black Flag و تمرکز بازی بر قسمت نبردهای دریایی و همچنین استقبال بازیبازها، یوبی‌سافت تصمیم گرفت نسخه‌ای از این عنوان بسیار محبوب را که هسته‌ی اصلی گیم‌پلی آن مبارزات دریایی است را برای تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند نیز عرضه کند.

در واقع در این بازی شما در نقش کاپیتان کشتی دزدان دریایی (Alonzo Batilla) قرار خواهید گرفت و باید برای به دست آوردن گنجینه‌های ارزشمند و همچنین سلطه بر کارائیب، دشمنان و کشتی‌های دیگر را نابود کنید. یکی از نکات جالب بازی وجود شخصیت‌های (دزدان دریایی) مختلفی از دیگر بازی‌های یوبی‌سافت نظیر Assassin’s Creed IV: Black Flag در این بازی می‌باشد. به گفته‌ی سازندگان، این بازی از یک موتور گرافیکی ۳بعدی جدیدی استفاده می‌کند که به طور ویژه برای تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند ساخته شده و به همین دلیل گرافیک بازی بسیار خوب از کار درآمده است.

ویژگی ها:
* به دست آوردن قایق های بیشتر از عصر طلایی دزدی دریایی
* امکان ارتقاء کشتی خود با استفاده از غارت کشتی ها و ابزارها
* استخدام بهترین خدمه و یادگیری بیش از 50 تکنیک برای تبدیل شدن به کاپیتان بهتر
* تغییر شرایط آب و هوایی به طور مستقیم برای تجربه ی واقعی ترین بازی اکشن!
* در دسترس بودن یک نقشه کارائیب بزرگ برای شروع کردن یک ماجراجویی شگفت انگیز
* لذت بردن از 50 ماموریت واقعا چالش برانگیز در مکان هایی واقعی و خیره کننده
* دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده به همراه صداگذاری هیجان انگیز
* پشتیبانی از زبان های انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی، اسپانیایی، پرتغالی ، چینی، ژاپنی ، کره ای و روسی

توجه: این بازی 0.99 دلاری فقط برای مدت محدودی رایگان می باشد.