متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود بازی Dirt Road Trucker برای اندروید


در این بازی جذاب شما راننده ی یک کامیون قدیمی و زنگ زده هستید و باید در مسیرها و جاده های خاکی انواع و اقسام محموله ها را جابجا کنید و به کنترل ماشین بپردازید.





صبح بخیر :
Dirt Road Trucker 3D بازی جدید و فوق العاده زیبای کامیون سواری برای سیستم عامل اندروید می باشد که نسخه ی اول آن چندی پیش در مارکت اندروید منتشر شد و در آن شما راننده ی یک کامیون قدیمی و زنگ زده هستید و باید در مسیرها و جاده های خاکی انواع و اقسام محموله ها را جابجا کنید و به کنترل ماشین بپردازید.

شما می توانید با هر سرعتی که دوست دارید برانید ، فقط مواظب باشید که جعبه ها و بار شما نباید از ماشین به بیرون پرتاب شود. با بازی کردن و افزایش امتیاز ، میزان عملکرد خود را با دیگر کاربران مقایسه کنید تا بدانید چه کسی بهترین راننده ی جاده های خاکی است !

کنترل ماشین به سه روش صورت میگیرد که می توانید به سه روش شتابسنج ، فرمان مجازی و پد لمسی روی صفحه نمایش آن را کنترل کنید و از بازی لذت ببرید.




برای دریافت برنامه کلیک کنید




ویدیو مرتبط :
گیم پلی بازی اندرویدی Dirt Road Trucker

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود بازی پرطرفدار Road Riot برای اندروید


Road Riot یکی از بهترین بازی ها برای مسنجر محبوب تانگو می باشد که جدیدترین نسخه آن را برای شما قرار داده ایم. آیا می توانید تا انتهای بزرگراه بروید؟

 
 
 
 
  صبح بخیر: Road Riot یکی از بهترین بازی ها برای مسنجر محبوب تانگو می باشد که جدیدترین نسخه آن را برای شما قرار داده ایم. آیا می توانید تا انتهای بزرگراه بروید؟

دانلود بازی پرطرفدار Road Riot برای اندروید

در این بازی باید با استفاده از خودروهای زره پوش و سلاح های مرگبار دشمنان خود را نابود نمایید و سعی کنید امتیاز بیشتری کسب کنید. بازی دارای ۳۰ مرحله جذاب و نفس گیر می باشد که بدون شک شما را به چالش خواهد کشید. می توانید امتیازات خود را با دوستانتان در مسنجر تانگو به اشتراک بگذارید. در این بازی بیش از ۱۰ دشمن مختلف وجود دارد که هرکدام چالش های خاص خود را دارند. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

دانلود بازی پرطرفدار Road Riot برای اندروید

برای دریافت برنامه کلیک کنید