متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود بازی Dino Hunter برای iOS


در این بازی شما سفری به یکی از جزایر ژوراسیک خواهید داشت و با سلاطین آن دوران یعنی دایناسورها مواجه خواهید شد! برای مقابله با انواع دایناسورها، سلاح های مختلفی در اختیار شما قرار می گیرد که باید از آنها به بهترین شکل استفاده کنید.



صبح بخیر :

Dino Hunter: Deadly Shores بازی اکشن و متفاوت شکار کردن دایناسورهای غول پیکر است که اخیر توسط Glu (یکی از توسعه دهندگان برتر اپستور) منتشر شده است. در این بازی شما سفری به یکی از جزایر ژوراسیک خواهید داشت و با سلاطین آن دوران یعنی دایناسورها مواجه خواهید شد! برای مقابله با انواع دایناسورها، سلاح های مختلفی در اختیار شما قرار می گیرد که باید از آنها به بهترین شکل استفاده کنید. چنانچه اهل بازیهای تیراندازی هستید پیشنهاد می کنیم این بازی را نصب نموده و مهارت خود در مقابله با دایناسورها را ارزیابی کنید!

ویژگی ها:
- وجود دایناسورهای مختلف
- امکان استفاده از اسلحه های گوناگون
- گرافیک عالی

دانلود بازی Dino Hunter برای iOS دانلود بازی Dino Hunter برای iOS




ویدیو مرتبط :
بازی فوق العاده شکارچی دایناسور اندروید-DINO HUNTER

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود بازی Pixel Hunter برای iOS


در این بازی فوق العاده و خاطره انگیز، شما در نقش یک شکارچی قرار دارید که سلاح هایش توسط حیوانات دزدیده شده اند و...





صبح بخیر :


در این بازی فوق العاده و خاطره انگیز، شما در نقش یک شکارچی قرار دارید که سلاح هایش توسط حیوانات دزدیده شده اند و در یک ماجراجویی هیجان انگیز ، باید آنها را برگردانید. سبک گرافیکی بازی ، تقریبا حالت سه بعدی بازی ماریو است و میتوانید مدت زیادی شما را جذب خود کند.

ویژگی ها :

- گرافیک ۸bit و طراحی سه بعدی بازی

- دارای ۵ دنیای مختلف به همراه موجودات و ویژگی های منحصربفرد

- امکان ادامه ی بازی در چندین گیم پلی مختلف

- بهینه شده برای آیفون ۵