متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود بازی Crossy Road برای iOS


Crossy Road از آن دست بازیهای به نظر ساده است که در صورتیکه درگیر آن شوید می‌تواند بسیار اعتیادآور باشد. بازی سیک عناون آرکید پیکسلی است که هدف ساده‌ای دارد ولی رسیدن به این هدف آن قدها هم ساده نیست.



صبح بخیر :

Crossy Road از آن دست بازیهای به نظر ساده است که در صورتیکه درگیر آن شوید می‌تواند بسیار اعتیادآور باشد. بازی سیک عناون آرکید پیکسلی است که هدف ساده‌ای دارد ولی رسیدن به این هدف آن قدها هم ساده نیست. در این بازی زیبا شما باید  شخصیت بازی را ازخیابان عبور دهید ولی بدون این که با ماشینها و یا قطار برخورد کنید، از رودخانه عبور دهید بدون این که در آن غرق شود و همچنین خوراک عقابها نشود. هر چه بیشتر بتوانید به راه خود ادامه دهید امیتاز بالاتری می‌گیرید. Crossy Road از آن دست عنوانهای مستقل و ساده ولی در عین حال بسیار سرگرم کننده است که به تمامی کاربران پیشنهاد می‌شود.

دانلود بازی Crossy Road برای iOS دانلود بازی Crossy Road برای iOS




ویدیو مرتبط :
به روزسانی جدید بازی موبایل Crossy Road

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود بازی Kings Road برای iOS


در این بازی که به سبک بازی های اکشن و شمشیری می باشد شما در نقش یک فرمانده می باشد که باید به تنهایی با دیگر دشمنان خود بجنگید و آنها را از پای درآوردید و فرمانده ای خود را ثابت کنید.



صبح بخیر :

بار دیگر باید فرمانده و اسطوره بودن خودتون رو به رخ دشمنان و رقیبان خود بکشید. در این بازی که به سبک بازی های اکشن و شمشیری می باشد شما در نقش یک فرمانده می باشد که باید به تنهایی با دیگر دشمنان خود بجنگید و آنها را از پای درآوردید و فرمانده ای خود را ثابت کنید. البته باید سعی کنید با امتیاز بیشتر و قدرت بیشتر به مسیر خود ادامه دهید چرا که بسیاری از افراد قصد دارند جای شما را بگیرند و فرمانده شوند.

دانلود بازی Kings Road برای iOS دانلود بازی Kings Road برای iOS