متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود بازی Clouds and Sheep برای اندروید


مزرعه ای بزرگ را به دست شما سپرده می شود. ماموریت شما در این مزرعه این است که از گوسفندان به دقت نگهداری کنید تا از بلاهای مختلف در امان نگه باشند.





صبح بخیر :
مزرعه ای بزرگ را به دست شما سپرده می شود. ماموریت شما در این مزرعه این است که از گوسفندان به دقت نگهداری کنید تا از بلاهای مختلف که شامل رعد و برق، گرگ ها و... می باشد در امان نگه باشند. آنها هیچگونه هوشی ندارند, ممکن است قارچ های سمی موجود در چراگاه را بخورند و یا زمانی که خورشید در وسط آسمان قرار گرفت دچار گرمازدگی شوند و یا زمانی که باد و باران شروع شود و هوا سرد شود آنها دچار سرماخورگی خواهند شد. اگر هم صاعقه بزند آنها خواند سوخت و سیاه می شوند، شما بایدآنها را مدیریت کنید و اجازه ندهید تا بیمار شوند و از بین بروند؟ زیرا وظیفه شما در بازی همین است.



برای دریافت برنامه کلیک کنید





ویدیو مرتبط :
دانلود تریلر بازی The-Tribez-And-Castlez- برای اندروید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود بازی جذاب Sheep Happens برای اندروید


از همه جلو بزنید. از آسمان گوسفند جلوی پایتان سبز می‌شود! سوار گوسفند شوید و جلو روید! تا می‌توانید سکه جمع کنید و قدرت خود را ارتقا دهید.

 
 
 
 
  صبح بخیر: از همه جلو بزنید. از آسمان گوسفند جلوی پایتان سبز می‌شود! سوار گوسفند شوید و جلو روید! تا می‌توانید سکه جمع کنید و قدرت خود را ارتقا دهید.



در مکان‌های تاریخی بدوید. توانایی‌های منحصربفرد بدست ‌اورید. دوستانتان را برای انجام بازی دعوت کنید و در امتیاز با آنها رقابت کنید.



برای دریافت برنامه کلیک کنید