متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود بازی Call of Duty - Heroes برای iOS


گیم‌پلی این بازی تا حد زیادی یادآور بازی معروف و محبوب Clash of Clans است. کاربران به شیوه‌ای استراتژیک به هدایت ارتش خود می‌پردازند و دستورات مختلفی را جهت انجام به سربازها، قهرمانان، درون‌ها و سایر اعضای تیمشان صادر می‌کنند.



صبح بخیر :

پس از انتشار در استور برخی کشورهای محدود در مرداد ماه، سرانجام کمپانی بازی‌ساز Activison روز گذشته بازی رایگان Call of Duty: Heroes را به طور عمومی بر روی استور تمام کشورها قابل دسترس ساخت. گیم‌پلی این بازی تا حد زیادی یادآور بازی معروف و محبوب Clash of Clans است. کاربران به شیوه‌ای استراتژیک به هدایت ارتش خود می‌پردازند و دستورات مختلفی را جهت انجام به سربازها، قهرمانان، درون‌ها و سایر اعضای تیمشان صادر می‌کنند.

در شروع بازی شما نقش فرمانده یک پاسگاه مرزی را به عهده دارید. برای پیشرفت در طول بازی باید قلمروهای جدیدی را فتح کنید و با غنایم به دست آمده به توسعه‌ی پایگاهتان بپردازید. در کنار امکان هدایت گروهی تیم، امکان هدایت انفرادی افراد نیز وجود دارد و بسته به تصمیمی و استراتژی‌ای که دارید می‌توانید بین این دو حالت سوئیچ کنید.

این عنوان در شرایطی عرضه شده است که یک هفته از عرضه‌ی بازی Call of Duty: Advanced Warfare و اپلیکیشن اختصاصی آن برای آی‌اواس می‌گذرد. سیستم پرداخت این بازی به صورت فریمیوم است. یعنی خود بازی را می‌توانید به رایگان دانلود کنید، اما این بدان معنا نیست که همه چیز را به رایگان می‌توانید به دست بیاورید. برای به دست آوردن کامل امکانات بازی امکان انجام خریدهای درون‌اپی به ارزش ۴.۹۹ تا ۴۹.۹۹ دلار وجود دارد.

البته همانطور که گفتیم برای امتحان‌کردن بازی نیازی به پرداختن هزینه‌ای نیست. در صورتی که علاقه‌مند به انجام Call of Duty: Advanced شده‌اید، به کمک این لینک می‌توانید به صفحه‌ی دانلود آن در اپ استور برسید.

ویژگی ها:
- سازگاری با iOS 7
- امکان ثبت امتیاز در GameCenter
- دستاوردهای LeaderBoard
- مراحل متعدد و جذاب
- امکان ارتقا و به روز رسانی نیروها و سلاح های جنگی

دانلود بازی Call of Duty - Heroes برای iOS دانلود بازی Call of Duty - Heroes برای iOS




ویدیو مرتبط :
بازی Call of Duty: Heroes برای اندروید و ios

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود بازی Heroes Call برای iOS


این بازی بیشتر یک بازی RPG است تا یک بازی استراتژیک . در محیط فوق العاده گرافیکی و گسترده ی این بازی به گشت و گذار بپردازید و با شکست دادن دشمنان مختلف ، آیتم ها و اسلحه های جدیدی بدست بیاورید و نیروی خود را ارتقا دهید .



صبح بخیر :

این بازی بیشتر یک بازی RPG است تا یک بازی استراتژیک . در محیط فوق العاده گرافیکی و گسترده ی این بازی به گشت و گذار بپردازید و با شکست دادن دشمنان مختلف ، آیتم ها و اسلحه های جدیدی بدست بیاورید و نیروی خود را ارتقا دهید .
ویژگی ها :

- گرافیک رتینا و محیط سه بعدی زیبا
- بیش از ۴۰ ماموریت مختلف
- بیش از ۱۵۰ کاراکتر مختلف
- بهینه شده برای آیفون ۵

دانلود بازی Heroes Call برای iOS دانلود بازی Heroes Call برای iOS


لینک دانلود مستقیم از iTunes

دانلود بازی Fast & Furious 6: The Game برای iOS