متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود بازی Bubble Journey برای اندروید


اگر به بازی از نوع تفننی علاقه‌مندید، برنامه‌ی Bubble Journey را از دست ندهید. با شلیک حباب‌های یک‌رنگ به سمت یکدیگر، آن‌ها را از صفحه‌ی بازی حذف نمایید تا بیش‌ترین رکورد را ثبت نمایید.





صبح بخیر :
اگر به بازی از نوع تفننی علاقه‌مندید، برنامه‌ی Bubble Journey را از دست ندهید. با شلیک حباب‌های یک‌رنگ به سمت یکدیگر، آن‌ها را از صفحه‌ی بازی حذف نمایید تا بیش‌ترین رکورد را ثبت نمایید.

ویژگی‌ها:
- گرافیک زیبا با محیط شاد
- دارای بیش از ۲۱۰ مرحله
- دارای ۷ دنیای متفاوت
- سازگار با گوشی و تبلت
- امکان بازی کردن به صورت Leaderboards

دانلود بازی Bubble Journey برای اندروید دانلود بازی Bubble Journey برای اندروید


برای دریافت برنامه کلیک کنید




ویدیو مرتبط :
بازی جذاب انگری بیردز پاپ برای اندروید Angry Birds POP Bubble Shooter

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود بازی Shoot Bubble Deluxe برای اندروید


Shoot Bubble Deluxe نام یک بازی ساده اما زیبا می باشد که دارای سبکی آشنا و قدیمی می باشد. در این بازی شما باید سعی کنید تا توپ ها هم رنگ را با یکدیگر حذف کنید، این کار تنها با کنار هم قرار دادن توپ ها همرنگ امکان پذیر است.





صبح بخیر :
Shoot Bubble Deluxe نام یک بازی ساده اما زیبا می باشد که دارای سبکی آشنا و قدیمی می باشد. در این بازی شما باید سعی کنید تا توپ ها هم رنگ را با یکدیگر حذف کنید، این کار تنها با کنار هم قرار دادن توپ ها همرنگ امکان پذیر است. شما باید توپ ها رنگی را به شکلی پرتاب کنید که رنگ ها مشابه کنار هم قرار بگیرند در این صورت توپ ها مشابه با یکدیگر حذف می شوند و شما می توانید راه خود را برای رسیدن به مرحله ها بالاتر و سخت تر آماده کنید. دشواری و سختی این بازی در آن است که رنگ توپ ها بطور خودکار انتخاب می شود و ممکن است این موضوع برای شما ایجاد مشکل کند بنابراین شما باید بگونه ای برنامه ریزی کنید که بتوانید بیشترین تعداد توپ ها همرنگ را در کنار هم قرار دهید. جالب است بدانید همین بازی به ظاهر ساده و کم حجم با بیش از 500،000،000 میلیون دانلود در مارکت گوگل در صدر بهترین بازی های پازلی قرار دارد، پس پیشنهاد میکنیم شما هم Shoot Bubble Deluxe را امتحان کنید.

دانلود بازی Shoot Bubble Deluxe برای اندروید دانلود بازی Shoot Bubble Deluxe برای اندروید


برای دریافت برنامه کلیک کنید