متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود بازی Brothers In Arms 2 برای iOS


Brothers In Arms 2 یکی از زیباترین بازی های اکشن می باشد که توسط کمپانی گیم لافت طراحی و به صورت رایگان عرضه گردیده است که شما را به نبردهای جنگ جهانی دوم خواهد برد. شما می توانید این بازی را در دو صورت داستانی و مولتی پلیر انجام دهید.



صبح بخیر :

Brothers In Arms 2 یکی از زیباترین بازی های اکشن می باشد که توسط کمپانی گیم لافت طراحی و به صورت رایگان عرضه گردیده است که شما را به نبردهای جنگ جهانی دوم خواهد برد. شما می توانید این بازی را در دو صورت داستانی و مولتی پلیر انجام دهید. با جمع آوری کردن نشان های مختلف خواهید توانست از آنها در طول بازی برای بهره مندی از امکانات مختلفی نظیر سفارشی سازی کردن سربازتان یا خرید مدال استفاده نمایید. حالت مولتی پلیر بازی را می توان از طریق بلوتوث و دستگاه های محلی یا به صورت آنلاین و با بهره گیری از شبکه Wi-Fi انجام داد. بازی در جبهه های مختلفی از قبیل آلمان، شمال آفریقا، سیسیل، اقیانوس آرام و نرماندی انجام خواهد پذیرفت که هر یک زیبایی های خاص خود را دارا بوده و نبردهای جدید را برایتان فراهم می آورند .



دانلود بازی Brothers In Arms 2 برای iOS دانلود بازی Brothers In Arms 2 برای iOS




ویدیو مرتبط :
Brothers In Arms 3 ios

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود بازی Brothers in Arms 3 برای iOS


Brothers in Arms 3 یک بازی اکشن فوق العاده زیبا و گرافیکی مربوط به دوران جنگ جهانی دوم می باشد که به تازگی توسط شرکت محبوب گیم لافت منتشر شده است. این بازی دارای گرافیک بی نظیری می باشد که بدون شک در طول بازی شما را شگفت زده خواهند کرد!



صبح بخیر :

Brothers in Arms 3 یک بازی اکشن فوق العاده زیبا و گرافیکی مربوط به دوران جنگ جهانی دوم می باشد که به تازگی توسط شرکت محبوب گیم لافت منتشر شده است. این بازی اکشن و فوق العاده دیدنی دارای گرافیک بی نظیری و جلوه های ویژه خاصی می باشد که بدون شک در طول بازی شما را شگفت زده خواهند کرد! برادران آموزش دیده بار دیگر آماده می شوند تا در خط مقدم و با استفاده از ویژگی های خاصی که دارند دشمن را شکست دهند و فداکاری دیگری انجام دهند! در این بازی سلاح ها و توانایی های مختلفی در مراحل بالاتر در اختیار شما قرار خواهند گرفت که بدون شک در مبارزه با دشمن به کارتان خواهد آمد!

ویژگی ها:
- روایت جنگ جهانی دوم از زبان یک سرباز
- گرافیک بسیار بالا و خیره کننده بازی
- گیم پلی بی نظیر بازی همانند بازی مدرن کمبات ۵
- مراحل و سلاح های متعدد
- دشمنان با هوش مصنوعی بالا

دانلود بازی Brothers in Arms 3 برای iOS دانلود بازی Brothers in Arms 3 برای iOS